Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu koskaan?

• Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
onhan noita
Pahin oli kyllä raskausaikana kuulemani "tunnen inhoa seksistä kanssasi". Raskaus yhdistettynä tuohon, sai kyllä seksuaalisen itsetunnon nollille, eikä vieläkään oo palautunu :( tuskin koskaan..

Alkuperäinen kirjoittaja tessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vammavemppa:
Alkuperäinen kirjoittaja tessa:
Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
mitäs lueskelet täällä jos haluat vain ilkkua? Dork..
En ole tänne tullut ilkkumaan kenellekkään, vaan minulle sanottiin juuri nuo sanat. Sorry, en ajatellu et tuun väärin ymmärretyks
Voi ei:D Sorry! Ihmettelinkin vähän:D
Mutta mitä tarkoittaa sekundat lapset?:eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja trish:
Kun sain keskenmenon niin mies väitti että se oli mun syytä, että olin muka tehnyt jotain väärin. On kyllä pyytänyt myöhemmin anteeksi monta kertaa, mutta vaikea unohtaa...
Mulla vähän samaan aiheeseen liittyen. Sain keskenmenon, joka oli kaikenkaikkiaan toinen mulle, niin anoppi tylysti vaan totesi et se oli jo sitten toinen ja huokaus päälle. Silloin tuntui aika pahalle, tuli tunne että oon huono ihminen kun en saanut raskautta vietyä loppuun. Olis ollut kiva jos olisi edes pahoitellut, mut ei, sen tapoihin kuuluu just toi et saadaan toinen tuntemaan itsensä huonoks.

"niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..

Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
Pahin oli kyllä raskausaikana kuulemani "tunnen inhoa seksistä kanssasi". Raskaus yhdistettynä tuohon, sai kyllä seksuaalisen itsetunnon nollille, eikä vieläkään oo palautunu :( tuskin koskaan..
Mitääh?? Miten oma mies voi sanoa noin:( Vaikea edes kuvitella miltä tuntuisi, kun muutenkin ainakin minulla itsetunto vähän alempana..etenkin seksuaalisessa mielessä.(siis nyt raskausaikana) Eipä tunnu kovinkaan seksikkäältä ja jos mieheni vielä sanoisi tuon niin... :/

Kai pyysi anteeksi?! Ja selittikö MIKSI IHMEESSÄ sanoi noin?!

tessa
"sekunda" lapsillamme on paljon ikäeroa, kaikenlaista pientä ja isoa vaivaa, niitä täällä erikseen mainitsematta. Ei ulospäin näkyvää mutta muuta.
Niin, olishan se "helppoa" kun vois valita ne omat rakkaat lapsensa (en tarkoita etten olis halunnu heidän syntyvän).

"niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..

MITÄÄÄ!!!?
Miten voi.....?!?!

bud
:eek: Kamala äijä! Ei munkaan mies seksiä halunnu, kun raskaana olin, mutta ei se noin ilkeesti sanonu.

minttulii
väitti kyllä ettei tarkoittanut ihan niin...mutta just se että sanoo raskaana olevalle noin.. ja empä sitä seksiä kuitenkaan loppuaikana saanut kuitenkaan..että olin sitten kuitenkin niin oksettava!

punkmamma
:( kamalan paha mieli tulee yhdestä jos useammastakin viestistä mitä teiltä luin.

omat on liittyneet koulukiusaukseen ja ulkonäön arvosteluun mutta jos rakas ja läheinen ihminen..toiset taitaa herkemmin päästää suustaan mitä sylki sinne tuo..ajattelematta.

tessa
Sekunda lapsieni lisäksi minä olen happivajeesta kärsinyt syntymähumallassa oleva pösilö, eli voiko sellainen ihminen sitten saada "normaaleja" lapsia (sarjassamme ketkä saavat niitä lapsia tehdä...)

Kauheeta miten joku mies voi olla noin kusipää?!? Mun mies jos sanois noin, niin ei tippuis seksiä kyllä synnytyksenkä jälkeen ja tuskin tollasta antasin anteeks. Mietin sitä että muutenkin on herkillä ton muuttuvan ulkonäön ja kilojen takia, niin tonkun sanois niin se ois sen jälkeen taas itsetunto viety lopullisesti.

punkmamma
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Kauheeta miten joku mies voi olla noin kusipää?!? Mun mies jos sanois noin, niin ei tippuis seksiä kyllä synnytyksenkä jälkeen ja tuskin tollasta antasin anteeks. Mietin sitä että muutenkin on herkillä ton muuttuvan ulkonäön ja kilojen takia, niin tonkun sanois niin se ois sen jälkeen taas itsetunto viety lopullisesti.
menee offtopiciksi mutta olen tavannut muutamia miehiä joiden mielestä heidän (oikeasti ihan normaali ja hoikka) tyttöystävä voisi pudottaa muutaman kilon..ja tämä kerrotaan ulkopuolisen kuullen, voi h*lvetti.
Vetää ihan sanattomaksi.
Yksi tälläinen mies söi ruoka-aikaan ja sanoi tyttöystävälleen: sinä et varmaan halua syödä

miksi ei olisi ?!? oli silläkin nälkä?!! luuliko se että kaikki naiset vaan laihduttaa koko ajan..huh..

Yhteistyössä