otan osaa... Tosi kauheaa että joku voi tuollain sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
"Sä sinne mullan alle kuuluisit!" (saman vauvan hautajaispäivänä )
otan osaa... Tosi kauheaa että joku voi tuollain sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
Voi ei Sorry! Ihmettelinkin vähänAlkuperäinen kirjoittaja tessa:En ole tänne tullut ilkkumaan kenellekkään, vaan minulle sanottiin juuri nuo sanat. Sorry, en ajatellu et tuun väärin ymmärretyksAlkuperäinen kirjoittaja vammavemppa:mitäs lueskelet täällä jos haluat vain ilkkua? Dork..Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
Mulla vähän samaan aiheeseen liittyen. Sain keskenmenon, joka oli kaikenkaikkiaan toinen mulle, niin anoppi tylysti vaan totesi et se oli jo sitten toinen ja huokaus päälle. Silloin tuntui aika pahalle, tuli tunne että oon huono ihminen kun en saanut raskautta vietyä loppuun. Olis ollut kiva jos olisi edes pahoitellut, mut ei, sen tapoihin kuuluu just toi et saadaan toinen tuntemaan itsensä huonoks.Alkuperäinen kirjoittaja trish:Kun sain keskenmenon niin mies väitti että se oli mun syytä, että olin muka tehnyt jotain väärin. On kyllä pyytänyt myöhemmin anteeksi monta kertaa, mutta vaikea unohtaa...
Mitääh?? Miten oma mies voi sanoa noin Vaikea edes kuvitella miltä tuntuisi, kun muutenkin ainakin minulla itsetunto vähän alempana..etenkin seksuaalisessa mielessä.(siis nyt raskausaikana) Eipä tunnu kovinkaan seksikkäältä ja jos mieheni vielä sanoisi tuon niin... :/Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:Pahin oli kyllä raskausaikana kuulemani "tunnen inhoa seksistä kanssasi". Raskaus yhdistettynä tuohon, sai kyllä seksuaalisen itsetunnon nollille, eikä vieläkään oo palautunu tuskin koskaan..
"niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
"niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
Kamala äijä! Ei munkaan mies seksiä halunnu, kun raskaana olin, mutta ei se noin ilkeesti sanonu."niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
repesinAlkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Joskus teiniaikoijen ex:ä käski laihduttamaan 30 kiloa, niin sitten olisi huolinut minut takaisin. Painoin silloin noin 60 kiloa Vähän ihmetytti...
Kauheeta miten joku mies voi olla noin kusipää?!? Mun mies jos sanois noin, niin ei tippuis seksiä kyllä synnytyksenkä jälkeen ja tuskin tollasta antasin anteeks. Mietin sitä että muutenkin on herkillä ton muuttuvan ulkonäön ja kilojen takia, niin tonkun sanois niin se ois sen jälkeen taas itsetunto viety lopullisesti."niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
oikeesti? miten joku voi sanoa tollasia.Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
menee offtopiciksi mutta olen tavannut muutamia miehiä joiden mielestä heidän (oikeasti ihan normaali ja hoikka) tyttöystävä voisi pudottaa muutaman kilon..ja tämä kerrotaan ulkopuolisen kuullen, voi h*lvetti.Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Kauheeta miten joku mies voi olla noin kusipää?!? Mun mies jos sanois noin, niin ei tippuis seksiä kyllä synnytyksenkä jälkeen ja tuskin tollasta antasin anteeks. Mietin sitä että muutenkin on herkillä ton muuttuvan ulkonäön ja kilojen takia, niin tonkun sanois niin se ois sen jälkeen taas itsetunto viety lopullisesti."niin ällöttävä ja oksettava,ettei tee mieli seksiä sun kans,katotaan sitten uudestaan kun et ole enää raskaana.." sanoi mieheni kun odotin kolmatta lastamme viikolla 31 ja 8 kiloa lihavampana kuin ennen raskautta.. hiukan kirpas..
sul oli varmaan sama ope kun mullaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mun opettaja huusi mulle aikoinaan: "Susta ei tule koskaan mitään, ei edes työtöntä".