Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu koskaan?

• Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
ilta
"Sun kaltaisellasi idiootilla ei ole tälle maailmalle mitään annettavaa"

"Olet säälittävä skitso ämmä"

"Olet semi-älykäs, semi-kaunis"

"Olet kuin isäsi, kun katsot syyllistäen noilla isoilla lehmänsilmilläsi"

"Olen aina ollut sun seurassasi säälistä"

"Näytät ihan venäläiseltä huoralta"

Jne. Sanojina "ystävä", ex-poikaystävä x 2, äiti

"Jos sä tulisit raskaaksi niin tappasin sen lapsen", mieleltään sairas ja alkoholisoitunut exä sanoi.
Toinen, joka sattui kovaa oli, kun tuntematon palstailija sanoi, että mie olen niin sairas, että säälii miun lastani ja päivitteli, että miten voin ylipäätään olla raskaana kun olen niin pimeä tyyppi. Raskaanaollessa se sattui, vaikka muuten tuollaset pitäs jättää omaan arvoonsa.

äippis
ei kyllä oo mitään verrattuna muutamiin TOSI pahasti sanottuihin juttuihin,mitä luin täältä,mutta miehen eno sano mulle kerran että:"otappa joskus nuo silmälasit päästä niin näyttäsit ihan ihmiseltä!!"loukkas TOSI pahasti enkä unoha iki kuuna päivänä,vaikka tästä on aikaa jo jotain 10 vuotta.

Suoraan ei ole sanottu kummempaa, mistä olisin kimpaantunut, mutta jätetty mun luettavaks nettiin;

*että olen keksinyt hyvän tavan pitää mieheni hankkiutumalla raskaaksi
*haukuttu lapsiani epänormaaleiksi
*haukuttu pipi pääks (silloin kun kärsin masennuksesta)

Nää kirpas. Anteeks voi antaa, mutta unohtaa tuskin koskaan!

vieras
Mä taisin tajuta kysymyksen toisin kuin muut. Mulle ei ole kukaan rumasti sanonut. Pahinta mitä minulle on sanottu on se, kun lääkäri soitti ja kertoi äitini sairastavan syöpää.

Suzyanne
No ihan ehdottomasti se, kun olin menossa työkavereiden kanssa syömään ja sitten karaokea laulamaan, niin yksi eksä sanoi että sinne pitää mennä persettä pyörittämään, vaikkei pysty edes sikiämään. :(

Milla
Ex-avokilta:Olisitpa sä mennyt junan alle. Tapa itsesi. Tapa itsesi vai tarviiko mun sut tappaa. Toivottavasti on jotain vakavaa (lääkärin jälkeen)..Sut pitäisi hakata. Vitun idiootti lehmä jnejne.Loputon lista. Sit ylä- ja ala-asteella läski ym. haukkumista.
Kyllähän noi on sitten syönytkin itsearvostuksen.

Miia
Saatanan huora, vitun ämmä, mielisairas, mene hoitoon, sä olet täys paska jos et sitä tiennyt, olet kyrpä, kusipää, mulkku, persereikä, maanis-depressivinen, huono äiti, itsekäs, laiska...vain muutamia mieheni lausahduksia mainitakseni.

jenmo
Narsisti-exä sanoi mulle mm. näin: "Jos sut jätän, ei mee kuukautta ku oot kadulla huoraamassa vitun luuseri-narkomaani!

"Vitun huora oot pannu postinjakajaa, vuokranantajaa, lapses kummisetää etc. En voi käydä enää ees kaupassa ilman sua ku nussit kaikkia sillä aikaa" (tosi asiassa en ikinä pettänyt häntä.

"Sä saatanan huora oot pilannu lastes tulevaisuuden, toivottavasti palat helvetissä"
"Jos yrität jättää mut, sut "torpataan" (= tapetaan ) ! " (oli palkannut tyyppejä mun perään, et en voinut enkä uskaltanut karata.)

"Onneksi sait keskenmenon, se äpäräs ois ollu varttimanne jollei oo mitään ihmisarvoa!! (exälle odotin vauvaa, exä oli puoliksi romani).

Sit sama tyyppi tartutti mulle tahallaan c-hepatiitin, ja uhkas useamman kerran mut tappaa jos jollekin kerron... Onneksi oon päässyt tyypistä eroon ja pian pääsen interferonihoitoon hoidattaan tuon c-hepan pois..

Sit mun lasten isä, alkkis ja sekakäyttäjä, jonka kanssa olin 3v. yhdessä enkä kertaakaan pettänyt, sanoi kerran kun oli lapsiamme katsomassa: "Vitun huora, mistä mä tiedän onko NUO edes mun!!!!" Ja pienet (alta 2vee muksut oli vieressä kuulemassa).

Onhan noita..Onneksi nykyään on asiat hyvin ja ihana mies rinnalla.

No onpas tarinoita! Voi kamalaa. Rumaksi ym peruhaukkumisten lisäksi pahimmalta on tuntunut keskenmenon jälkeinen lohdutus poikaystävältä: "15 % raskauksista keskeytyy, älä murehdi" ja sitten ku vihdoin tulin raskaaksi, ja syntyi lapsi, äitini totesi tämän olleen varmasti vahinko.

j
Tämä ei ollut tarkoitettu ilkeäksi, mutta oli todella kammottavalla tavalla sanottu ja paljasti sen, kuinka läheinen ihminen ei ymmärtänyt yhtään mitä olimme kokeneet ja tulisimme vielä kokemaan keskostupliemme kanssa:

Kun pikkukeskosina (1600 g ja 1700 g) syntyneet kaksosemme olivat päässeet teho-osastolta ja sen jälkeen vastasyntyneiden takkailuosastolta sairaalasta 2 kk ikäisinä ja olimme olleet sen jälkeen kotona noin kuukauden vauvojen kanssa, sanoi serkkuni:

"Tehän ootte päässeet ihan liian helpolla. Ettehän te mistään vauvojen aiheuttamasta väsymyksestä edes tiedä, tehän ootte saaneet nukkua rauhassa ilman vauvoja kaksi ekaa kuukautta."

Olin niin uskomattoman hämmästynyt, etten saanut sanaa suustani. Serkkuni on vielä terveydenhoitoalalla..

Yhteistyössä