Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
höpöhöpö
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Ylipäänsä kaikki suomalaiset pikkukylät ja vähän isommatkin, joiden kuntakeskuksista ei löydy yhtään ainoaa 60-lukua vanhempaa rakennusta. En muuta enää ikinä paikkaan, jossa meinaa itku päästä jo ovesta ulos astuessa kun ympäristö on niin ruma! Ei ne istutukset mitään pelasta jos arkkitehtuuri on harmaita kuutioita tai tasakattoisia rumiluksia. Hyi.
Kuvailit juuri KOUVOLAN :LOL:
En tiiä mistä oot ton käsityksen onkinut mut et nyt oo ihan oikeesssa... Kouvolan keskusta on nuori, mutta alle km päässä keskustasta on vanhaa asutusta lähtien Kaunisnurmen puutaloista Kasarminmäen tsaarin aikaiseen arkkitehturiin ja Käpyläkin on vanhempaa kuin 60-luku. Kandeis joskkus kävellä muutakin kun siit assalta Heseen...
 
vieras
Lohja. Vastenmielisyydessään vailla vertaa. Puutalokeskusta on revitty alas ja korvattu viehättävällä 70-luvun betoniarkkitehtuurilla. Järveä ei huomioida mitenkään muuten kuin lahjoittamalla tehtaille tontteja. Palvelutasoa leikataan kaikessa. Ostoksille on pakko lähteä Helsinkiin jos ei lähiömammojen Prismat ja Citymarketit kiinnosta. Vappulan pakettitalohelvetti - en edes aloita, aivan kaameaa.

Ainoa miellyttävä asia on lyhyt matka pääkaupunkiseudulle.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Pietarsaari. Suomenkielisenä olet toisenluokan kansalainen jota ei tarvitse palvella ja lähes kaikki ovat aina naama norsunveellä kun siellä vierailee. Valitettavasti äitini ja anoppini eivät ole vielä tajunneet sieltä poistua joten aika usein tulee käytyä ja aina yhtä usein olen helpottunut siitä, että pääsen sieltä pois.

Kerrankin joku puhuu asiaa :D
 
hui
Ei kunnon vuodenaikoja, varsinkaan talvea. Kiireisiä ihmisiä jotka eivät osaa tervehtiä. Mamuja, huumeidenkäyttäjiä, prostituoituja, homoja yms. Kalliit hinnat, lupsakkuus puuttuu.

Kaksi päivää hotelliasumista riitti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Ei kunnon vuodenaikoja, varsinkaan talvea. Kiireisiä ihmisiä jotka eivät osaa tervehtiä. Mamuja, huumeidenkäyttäjiä, prostituoituja, homoja yms. Kalliit hinnat, lupsakkuus puuttuu.

Kaksi päivää hotelliasumista riitti.
PEESI!!!!
 
vieras
Olen asunut Äetsässä, Vammalassa, Säkylässä, Loimaalla ja Huittisissa. Äetsä toki on pieni ja sisäsiittoinen, mutta ihana siellä silti oli asua. Ja kiva siellä on edelleen käydä. Loimaalla oli minusta tosi kiva asua. Olen tosin monesti miettinyt, että se parivuotta mikä siellä asuttiin niin edusti elämäni huolettomia vuosia. Ei ollut murheita ja asiat oli hienosti ja esikoinenkin sai siellä asuessa alkunsa. Sinne liittyy vain hyviä muistoja. :)

Säkylä on myös ihana paikka. Vammalassa oli kurjinta, ihmiset oli niin olevinaan ja muutenkin. :/ Muuten sekin olisi kiva paikka, mutta ihmiset pilasi sen.

Mutta Huittisissa asutti pian 8 vuotta ja tämä on kyllä aivan ihana paikka! :)
 
namanda
En ole asunut monessakaan paikassa sillä tavalla, että osaisin jotain niistä sanoa, mutta ikävin on tähän asti ollut syntymäkuntani Ii. Jokainen tuntee jokaisen, ja tietää jokaisesta enemmän kuin tämä itse. Samantapaisessa kylässä olen myöhemminkin asunut, mutta Iissä olo oli lähes tuskaa, kun taas siihen toiseen kylään rakastuin.
Ii kuulostaakin tyhmältä... : D
 
EX-asukas
TOIJALA :-x Ihmiset sisäsiittoisia, tylyjä, rasisteja, juntteja yms. Kauhea tuppukylä, ei mitään virikkeitä, ruma kaupunki. Ainoa hyvä asia siellä oli et pääsi kätevästi junaan ja äkkiä Tampereelle ja tietä pitkin Valkeakoskelle.

Mä vihaan sitä kaupunkia ja sen ihmisiä.

 
hmmmm
Selasin läpi ja ei ole tullut vastaan KUUSAMOA, joten nyt vastaan kuusamo!!!
Sisäsiittoinen pikkukylä (no juu onhan tämä kaupunki mukamas..)...
Juoruillaan ja kytätään toisten elämistä. Ihmiset panee ristiin rastiin kun ei ole paljoa vaihtoehtoja, YÄK. Ei ole lapsille eikä varsinkaan aikuisille harrastusmahdollisuuksia tarpeeksi.. tai no onhan täällä muskari ja jopa ZUMBA, hah. Työpaikasta turha haaveilla ilman suhteita.
Lähtisin heti jos vain voisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Kotka. :x
En hyväksy tällaista vastausta.
Sori. Minä vaan en tykännyt. :ashamed:
Keskusta on mun mielestä ihanaa aluetta. Tää on kaunis etenkin kesällä puistoineen ja merineen. :) :heart:

Karhula taas... Hrh, harmaa, synkkä, tympeä paikka. :D Ja Karhuvuori ja Hovari ja ja ja...
Niin no, tai oikeastaan korjaankin, Karhula. Kotkaahan se on, mutta sitä enimmäkseen tarkoitin. Kotkansaari ihan Ok. =)

Keskustasta tykkään minäkin eniten, ja Puistolasta, siellä aikanaan olisin halunnut asua, mutta sitten muutinkin muualle.
Juu, eli nykyinen Katariina, tuo Puistola. :) Käytiin Katariinan meripuistossa perjantaina. Siitä on tehty todella kaunis, ootko käynyt?
 
vieras
Selasin nopeesti ketjun läpi ja vain kaksi ääntä TURULLE. :) No tämä onkin kiva kaupunki, kaunis ja mukavat kauniit ihmiset, lukuunottamatta muutamaan lähiötä. Mikä täällä mättää niin turku kyllä ajaa itse itsensä konkurssin partaalle ja varmaan hylkää omat asukkaansa :/ harmi.


 

Yhteistyössä