Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lahti.
Syntyperäsenä lahtelaisena ei oo siit paikasta mitään hyvää sanottavaa,paitsi et joukkoliikenne toimii hyvin.
Kaikki muu onkin sit päin p:tä
Lahti on kyllä maanpäällinen viiden tähden helvetti. Kaikki siellä meni vituiksi viimeisen päälle hyvin. Voi perkeleen faija, minkä teki, kun lähti kotoaan pois ja päätti muuttaa kaikista mahdollisista paikoista juuri Lahteen.
 
vierailija
Vaikka Helsinki on paskin, missä olen asunut löytyy suomesta kyllä paskempiakin paikkoja.
Totta. Ei niin paskaa, etteikö jostain löytyisi vielä paskempaa.
Mua ei saisi millään Lappiin asumaan. Se pirun kaamos ja pitkät välimatkat. Siellä olisi pakko olla helvetin kalliiksi tuleva auto, että pääsee mihinkään. Ankeat maisemat, ja etenkin Rovaniemi on pirun ruma kaupunki.
 
vierailija
Mulla ehdottomasti LOHJA. Kaikki siellä vaan oli niin hirveetä, tympeet ihmiset, ruma kaupunkikuva (erityisesti keskusta), ei mitään tekemistä, ainoa kiva juttu oli se Helsinkiin menevä tie.
Asunut siellä 10:iä vuosia, ja totta kyllä se on kamalan ruma kaupunki. Mutta alkuperäiset Lohjalaiset taitavat olla aika vähissä koska teollisuuden takia sinne on tullut paljon porukkaa Pönttövuoren tunnelin läpi

Savvoo ja pohojammaan murretta kuulee edelleen paljon
 
vierailija
Helsinki. Jatkuva meteli, asuntona pieni koppi. Ulos ei uskalla yksin pimeällä lähteä, valoisallakin saa olla tietyissä paikoissa varovainen. Kaikki on kallista, ihmiset ovat epäystävälliisä, jos vaikka yrittää kysyä neuvoa. Työyhteisössä katsottiin kieroon, kun en ole "helsinkiläinen".
 
vierailija
Ei oikeastaan mikään, nuo ovat niin voimakkaita adjektiiveja. Muutamissa isommissa ja pienemmissä kaupungeissa olen asunut niin Suomessa kuin ulkomailla. Kaikilla niin hyvät kuin huonot puolensa.
 
vierailija
Mäntsälä.. Ihmiset perseestä, varsinkin nää hesalaiset juntit mitä tänne muuttanut..kakaroita joilla ei mitään hyvää kotikasvatusta, rikkovat ja sotkevat paikkoja, liikaa narkkeja. Mitään ei saa kunnan päättäjät aikaan, uimahallia vinguttu tänne viimeiset 40v mutta vieläkään sitä ei ole saatu, 2 jäähallia kyllä kylään mahtuu mutta ei uimahallia🤣home koulua yritettiin korjata mutta vituiksi meni sekin ja nyt taas uusi koulu rakenteilla, saas nähdä kuinka nopeasti se lahoaa. Mitähän vielä, no tulkaa itse käymään ja katsomaan tätä menoa.
 

Yhteistyössä