Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja pokermama:
Itse järvenpäässä 20 vuotta asuneena sitä paikkaa ei omasta mielestäni voita mikään,mutta elämäni suurimman virheen tein,kun KERAVALLE muutin,onneks nyt sit pääsin sieltä maaseudun rauhaan nurmijärvelle ;D Joten,KERAVA ehdottomasti epämieluisin paikka.
olen samaa mieltä järvenpäästä :)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Helsinki. Ehdottomasti. :x
Helsingin suurimmat ongelmat on sen älytön levinneisyys. Se vaikuttaa yhdeltä hiton parkkipaikalta pitkine välimatkoineen. Toinen vielä suurempi ongelma on se, että siellä on hitosteen pummeja, juoppoja ja narkkareita. Huumeidenkäyttäjiä Helsingissä on tilastojen mukaan enemmän kuin huomattavasti suuremmassa Amsterdamissa. Kolmas suuri ongelma on se kiire ja stressi, mikä huokuu harmauden ympärillä.
Vaikka Helsinki on paskin, missä olen asunut löytyy suomesta kyllä paskempiakin paikkoja.
 
Mun täytyy sanoa että Salo on sillee jääny mieleen ku sillon ku sielä asuin, sokeritehdas oli toiminnassa ja se katku oli pahempaa ku kahen sellutehtaan löyhkä yhteensä :whistle:
Muutenkin salolaiset on sisäänpäin lämpiävää sakkia ja ainoat joiden kans tutustu, oli muualta muuttaneita.
Kaupunki sinänsä oli osittain jopa kaunis, varsinkin Alhaisi/Ylhäisi- alue. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
Mun lasten suku isän puolelta asuu Oulussa ja mä jaksan aina ihmetellä kun ne hehkuttaa ko. kaupunkia niin hienona. Mä en oo vieläkään keksinyt mitä hienoa siellä on.
 
llll
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
Miten niin kaukana kaikesta?
Heh, tuohan oli tosi hyvä pointti että oot käyny muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja sen vuoksi on ylijärkyttävä... ja kaukana kaikesta?? Siis nimenomaan pääkaupunkiseudusta... tosin sinne lentää Hkistä vain tunnin eli se ei tosiaan ole niin kaukana pääkaupunkiseudusta kuin kuvitteletkaan...

Jos tälle linjalle mennään niin Äänekoski, se vaikutti niin kuolevalta pikku paikalta, että voi nyyh.....
 

Yhteistyössä