Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
aavekylä
Jokioinen,
paikkakunta jossa mikään vaan ei yksinkertaisesti toimi..
Kunnantalo, terveyskeskus, koulut yms kaikki löytyy en vain todellakaan tiedä onko niissä kukaan koskaan töissä, mitään palvelua tai ihmisiä joiden pitäisi olla töissä tuolla ei vain näy olevan olemassakaan oli vuodenaika mikä tahansa.
Ovatkohan rakennukset täysin autioita ja puhelinyhteydet katkaistu, asiaa pitäisi tutkia.. tiedä mitä löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Kotka. :x
En hyväksy tällaista vastausta.
Sori. Minä vaan en tykännyt. :ashamed:
Keskusta on mun mielestä ihanaa aluetta. Tää on kaunis etenkin kesällä puistoineen ja merineen. :) :heart:

Karhula taas... Hrh, harmaa, synkkä, tympeä paikka. :D Ja Karhuvuori ja Hovari ja ja ja...
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mun ukko peesaa, oli siellä töissä, onneksi ei kauan...

Mutta itse vastaan Turun Varissuo. Olen asunut joskus, ja silloin alkuaikoina melko ok paikka vielä, mutta mitä enemmän mamuja, sitä paskempi paikka. Juuri tänään siellä kävin, ja onnellinen olen, etten siellä enää asu!
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Kotka. :x
En hyväksy tällaista vastausta.
Sori. Minä vaan en tykännyt. :ashamed:
Keskusta on mun mielestä ihanaa aluetta. Tää on kaunis etenkin kesällä puistoineen ja merineen. :) :heart:

Karhula taas... Hrh, harmaa, synkkä, tympeä paikka. :D Ja Karhuvuori ja Hovari ja ja ja...
Niin no, tai oikeastaan korjaankin, Karhula. Kotkaahan se on, mutta sitä enimmäkseen tarkoitin. Kotkansaari ihan Ok. =)

Keskustasta tykkään minäkin eniten, ja Puistolasta, siellä aikanaan olisin halunnut asua, mutta sitten muutinkin muualle.
 

Yhteistyössä