Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

Täällä olikin joku maininnut Mömmön (oli oikeasti yhden kaverini kaveri ). Sitten meidän puhelinluettelossa oli joskus ***** Herne ja jonkun firman toimitusjohtaja oli ***** Veikko (sukunimi oli siis Veikko ) :LOL:
 
Kumikameli
Pöytäkangas tullut joskus vastaan puhelin luettelossa, kuten myös Sikanen, Körkkö (kuulostaa vaan niin hauskalta). Mullakin on ollut koulukaverina yks Tampio ja Humalan tunnen myös...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Täällä olikin joku maininnut Mömmön (oli oikeasti yhden kaverini kaveri ). Sitten meidän puhelinluettelossa oli joskus Hemmo Herne ja jonkun firman toimitusjohtaja oli ***** Veikko (sukunimi oli siis Veikko ) :LOL:
:LOL: Siinä pitää olla huumori kohdillaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Miehen veli juuri tänään mainitsi työkaverinsa jonka nimi on Patja. Herättää kuulemma hienoista hilpeyttä kun työpaikalla kuulutetaan "Patja toimistoon". :D
Mun lapsuudenystävän sukunimi oli Patja =)
Mun miehen työkaveri on MÄYRÄ!!! :LOL: Meillä puhutaankin isi-mäyrästä ja äiti-mäyrästä.... :D
 
Minni
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olin kaupan kassalla töissä kun asiakkaaksi tuli pieni nainen, maksoi kortilla ja sukunimi oli Hiiri. Seuraava asiakas oli tosi iso mies ja sen sukunimi oli Karhu !!!!! =)
No voi sua. Oliko mielestäsi hauskakin juttu, minkä keksit. Ei LAINKAAN uskottava... Noloa tuollainen. Olisit vaan kirjoittanut ne hauskat sukunimet tähän ilman tuollaista naivia tarinaa. Ei ole vissiin kovin vanha. YÖK tuollainen valehtelu !

 

Yhteistyössä