marru
Hauska : )Alkuperäinen kirjoittaja mii:Onkos nisulat jo kerrottu? Ala-, Keski- ja Yli-Nisula kaikki löytyy ja pelkkä Nisulakin.
Koulussa yhtä sanottiin alapellinpullaksi.
Hauska : )Alkuperäinen kirjoittaja mii:Onkos nisulat jo kerrottu? Ala-, Keski- ja Yli-Nisula kaikki löytyy ja pelkkä Nisulakin.
Koulussa yhtä sanottiin alapellinpullaksi.
Ja kun pannaan etunimeks *****, saadaan entisen kouluni th..Alkuperäinen kirjoittaja marru:Sikiö.
Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en anna. Kyl mä sen usko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
***** Mäki. ***** Kylmänen
Tää on vitsi....
***** Mäki on kyl oikeesti olemassa, oli joskus samassa koulussa
Lötjöset on lapsuuden tuttuja.Alkuperäinen kirjoittaja doh:tääkin on outo lötjönen... vai mitä muut sanoo?
se on sitten aropupu nykyään!!Alkuperäinen kirjoittaja .......:puputista vielä.tiesittekö että markku aro onkin oik.markku puputti.
Taidat olla E-P:lta kotoisin kun tiedät Alavarvit, munakasta ovat lähtöisinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alavarvi, Sikiö, Mela...
mä tiedän myös!Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en anna. Kyl mä sen usko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Tää on vitsi....
tiiän ja niien entinen talo on tossa ihan parin kilometrin päässä B)Alkuperäinen kirjoittaja .......:puputista vielä.tiesittekö että markku aro onkin oik.markku puputti.
No montakos kylmäsen ***** tunnette? Siitähän se vitsi vasta tuleeki, ku mäen ***** esittelee ittensä ja kylmäsen ***** esittelee takas itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä tiedän myös!Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en anna. Kyl mä sen usko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
Tää on vitsi....
En ainuttakaan mut siis kautta aikain on vitsinä heitetty tuota,et puhelimeen vastataan:Mä en anna....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No montakos kylmäsen ***** tunnette? Siitähän se vitsi vasta tuleeki, ku mäen ***** esittelee ittensä ja kylmäsen ***** esittelee takas itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä tiedän myös!Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en anna. Kyl mä sen usko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
Tää on vitsi....
Mutta mitään sullemäkeä ei oo olemassakaan.