Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

Kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
En lukenu ketjua, joten en tiedä onko tässä haettu yksinomaan suomenkielistä sukunimeä, mutta intiaisella työkaverilla oli mun mielestä hirmuhauska sukunimi: BAPANAPALLI... :D:D:D
Oon myös törmännyt intialaiseen mieheen, jonka sukunimi oli Wembulaballi. Paljon muitakin hauskoja intialaisia nimiä on tullut vastaa, kun tekee töitä intialaisten kanssa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
En lukenu ketjua, joten en tiedä onko tässä haettu yksinomaan suomenkielistä sukunimeä, mutta intiaisella työkaverilla oli mun mielestä hirmuhauska sukunimi: BAPANAPALLI... :D:D:D
Oon myös törmännyt intialaiseen mieheen, jonka sukunimi oli Wembulaballi. Paljon muitakin hauskoja intialaisia nimiä on tullut vastaa, kun tekee töitä intialaisten kanssa =)
näistä intialaisista kun puhe tuli niin mainitsen lapsuuteni tuttavan: Ravimuballi (en ole varma kirjoitusasusta)
 
En mä oo edes aatellu että Saastamoinen ois outo. Niitä tiiän. Ja onhan noita Kakkinen, Hukkanen, Kettunen, Hyötyläinen, Varis jne. Ja Jormanaisia on kans itä-suomessa. Ja kaveri on ollu Pölönen, mut en mä sitäkää oo outona pitäny.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.
Mä en anna. Kyl mä sen usko.
***** Mäki. ***** Kylmänen

Tää on vitsi....
 
Apinaattori
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.
Mä en anna. Kyl mä sen usko.
***** Mäki. ***** Kylmänen

Tää on vitsi....

***** Mäki on kyl oikeesti olemassa, oli joskus samassa koulussa :)
 

Yhteistyössä