Mä tiedän perhe Pölösen. Hurtta on aika kiva ja toi edellä mainittu Lautanen, johon vielä lisätään oksennus etu nimeksi, miten vastaa puhelimeen?Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Pölönen
Myönnän vitse myös syyllistyneeni tähän samaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Pitäiskö myöntää ettei se väärä numero ollut,ihan tarkoituksella sinne soitettiin penskana :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alasAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliollaAlkuperäinen kirjoittaja mä vielä:Jormakka. Vintturi.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kerran tapasin Turussa erään sukulaiseni joka oli nainu Reppanan. :snotty:
minulla oli opiskelukaveri kyseisella nimellaAlkuperäinen kirjoittaja susku:Mää oon luullut että se on joku urbaanilegenda se et jonku nimi on ***** Saukko, mut eipä vaan olekaan. Mies oli työpaikallaan törmännyt papereita selatessaan tähän nimeen. *****Saukko puhelimessa, hih