Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

pohjantähdenalla
Asui muuten kämppiksinä eläinkuntaa kerrakseen.. Oli kaverukset joiden sukunimet olivat; Karhunen,Kettunen ja Varismäki :D Ja nämä kaikki ovat oikeastikin olemassa :D :D
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
Mun sukunimi on HIrvikallio ja meille tuli joskus noita tollasia puheluja :)
 
Salama McQueen
Heheh, nää on hauskoja. :D

Tampereella oli joskus ***** Veripää, voi olla vieläkin, muttei enää luettelossa, mikseiköhän?

Paikkakunnallamme on Ylipainon pariskunta ja ne on molemmat kyllä kovin alipainoisia. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
Mun sukunimi on HIrvikallio ja meille tuli joskus noita tollasia puheluja :)
Annatko anteeksi? :snotty: :hug:
 
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
 
jou jou
asiakkaana minulla oli kerran isompikokoinen nainen jonka sukunimi oli Isomursu. ja onhan nuita hassuja paljonkin mm. soilanterä, hyyppä, hurnanen, suojanen, onatsu ja nämä siis semmosia ketä tunnen ihan henk.koht.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vielä:
Jormakka. Vintturi.
Meillä on töissä yks Jormakka,hassuin mihin olen itse törmännyt on Hirvikallio,soitin aikoinaan väärään numeroon ja siellä vastattiin: Hirvi kalliolla :LOL:
hirvikalliot oli penskana kova sana ku pilapuheluita tehtiin... ammu se hirvi sitte alas :whistle:
Hirvimäki oli kanssa hyvä kun sieltä vastattiin että Hirvimäellä.
Puukko oli semmonen että aina teki mieli sanoa että Tuppi täällä :ashamed:
Mun sukunimi on HIrvikallio ja meille tuli joskus noita tollasia puheluja :)
Annatko anteeksi? :snotty: :hug:
No jos mää nyt tän kerran, mut jos vielä tulee noita soittoja niin tiedänpähän kuka siellä oikein on :)
 

Yhteistyössä