Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
blokus
Alkuperäinen kirjoittaja Öppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkiina:
Lauriina, suomalaisella lapsella Salvador.. Hmm.. Oli näitä enemmänkin, mutta nyt unohtu. :D
Ei kai Lauriina nyt niin harvinainen ole...on jopa ollut joskus harkinnassa laittaa omille lapsille. mun mielestä on kaunis nimi!
Ei Lauriina ole harvinainen 302 väestörekisterin mukaan.Meillä on Lauriina ja se on vanha 1800 luvun taitteesta lähtöisin....:)
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Jorunn

ei ruma mutta erilainen. =)
Siis tyttö vai poika?:) En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique Fuzz:):)
tyttö. =)

Electronique Fuzz....hmm...aikamoinen nimi on lapsella annettu. USA:ssa taitaa kaikki olla mahollista. :eek:

 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Jorunn

ei ruma mutta erilainen. =)
Siis tyttö vai poika?:) En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique Fuzz:):)
tyttö. =)

Electronique Fuzz....hmm...aikamoinen nimi on lapsella annettu. USA:ssa taitaa kaikki olla mahollista. :eek:
No tyttö mullekkin tuli mieleen:) En sitten ollu ihan hakoteillä.. Joo tuolla jenkkilöissä voi oikeesti vissiin antaa kersalle nimeks ihan mitä vaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Jorunn

ei ruma mutta erilainen. =)
Siis tyttö vai poika?:) En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique Fuzz:):)
tyttö. =)

Electronique Fuzz....hmm...aikamoinen nimi on lapsella annettu. USA:ssa taitaa kaikki olla mahollista. :eek:
No tyttö mullekkin tuli mieleen:) En sitten ollu ihan hakoteillä.. Joo tuolla jenkkilöissä voi oikeesti vissiin antaa kersalle nimeks ihan mitä vaan:)
Voi ja nimen voi myydä vaikka ebayssä, jos sille päälle sattuu. Yhden tällaisen huutokauppaa joskus seuraneena amerikkalaiselta palstalla olin oikeasti vähän hoomoilasena. Lapsen pääsi nimeämään Golde Palace. Mutta kyllä heillä yleensä on ihan "oma roti" mukana lasta nimettäessä. :D Jason Leen pojan nimi on muuten Pilot Inspector :D
 
Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
No mie tiiän tädin jonka nimi on Vieno Huttu.. ei sinänsä erikoinen mut kun kääntää (siis sanamuunnos) niin siitähän tulee.. noh.. kääntäkää itse.. :D

Niin ja isällä ollu aikoinaan opettaja jonka nimi ollu Ilta Pimiä. :D
Siitä tulee muuten Hieno Vuttu, kun sen kääntää.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Jorunn

ei ruma mutta erilainen. =)
Siis tyttö vai poika?:) En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique Fuzz:):)
tyttö. =)

Electronique Fuzz....hmm...aikamoinen nimi on lapsella annettu. USA:ssa taitaa kaikki olla mahollista. :eek:
No tyttö mullekkin tuli mieleen:) En sitten ollu ihan hakoteillä.. Joo tuolla jenkkilöissä voi oikeesti vissiin antaa kersalle nimeks ihan mitä vaan:)
Voi ja nimen voi myydä vaikka ebayssä, jos sille päälle sattuu. Yhden tällaisen huutokauppaa joskus seuraneena amerikkalaiselta palstalla olin oikeasti vähän hoomoilasena. Lapsen pääsi nimeämään Golde Palace. Mutta kyllä heillä yleensä on ihan "oma roti" mukana lasta nimettäessä. :D Jason Leen pojan nimi on muuten Pilot Inspector :D
Joo tuo Pilot Inspector on jo ihan uskomaton:) Jos miä muuttasin Ameriikkaan niin antasin kersalleni nimeks The Greatest Of All :)
 
Kivi oli erään suomalaisen pojan nimi, kun oltiin päiväkotiharjoittelussa joskus... Ja sit Iija on musta kans aika erikoinen. Tuli niitä tätä ketjua lukiessa muitakin mieleen, en vaan enää muista :D Ainiin, Aapro tuli mieleen, asui meidän kanssa samalla pihalla, kun oltiin pieniä.
 
sanan muunnos
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
No mie tiiän tädin jonka nimi on Vieno Huttu.. ei sinänsä erikoinen mut kun kääntää (siis sanamuunnos) niin siitähän tulee.. noh.. kääntäkää itse.. :D

Niin ja isällä ollu aikoinaan opettaja jonka nimi ollu Ilta Pimiä. :D
Siitä tulee muuten Hieno Vuttu, kun sen kääntää.
Omalla tavallasi taidat väännellä :)

Mutta ihan hauskoja nimiä olette kyllä kuulleet / nähneet / tunteneet, minä olen ilmeisen arkipäiväisistä piireistä kun en yllä lähellekään tähän tasoon!
 
Vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
No mie tiiän tädin jonka nimi on Vieno Huttu.. ei sinänsä erikoinen mut kun kääntää (siis sanamuunnos) niin siitähän tulee.. noh.. kääntäkää itse.. :D

Niin ja isällä ollu aikoinaan opettaja jonka nimi ollu Ilta Pimiä. :D
Siitä tulee muuten Hieno Vuttu, kun sen kääntää.
Ei tuu ku huono vittu.
 
updown harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaillen:
Ekana tulee mieleen Vuokko,Orvokki ja Teijo,jotka mulle oli uusia nimiä.
really?????
Juu`u. Muutamia vuosia sitten vasta törmäsin noihin nimiin. Koluissa ja työpaikoilla jne.nimet olleet "taviksia",Johannaa,Sannaa,Tiinaa jne.
Ai niin,ekassa työpaikassa pomo oli Atro,eli taas oli uus nimi mulle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
Saattaapa tuo vaikka mennä :) Ystäväni asuu Bostonissa, naapurin kuulemma suloinen 3- vuotias on nimeltään Electronicue-fuzz :) että sellasta!


hekin ovat varmoja että menee läpi.koska he ovat vedonneet siihen että joku on saanut pojalleen sisu nimen.
ja miksi tuo ananas kuulostaa jotenkin kivalta mutta en itse laittaisi
ja tuon vauvan isä on brasilialainen että varmasti menee läpi
Nyt on pakko kysyy, et miten Sisu liittyy ananakseen? Tai siis miten se on verrannollinen siihen?

eihän mulla tohon ole vastausta..mistä mä tiedän

Noh...kai se niiden mielestä sit on jotenkin verrannollinen..hmm... :eek:
Sisu on kalenterissakin, vanha miehen nimi! Ei mitenkään erikoinen.
 

Yhteistyössä