Mielestäni ketju ei antanut kuvaa siitä onko joidenkin nimimaailma rajoittunut vai ei. Jos ketjussa mainitsee yhden nimen joka on omasta mielestä ollut erikoinen ei se tarkoita sitä ettei jotkut muut toisista oudot nimet voisi olla ihan normaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin .
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin .
Miiko on ihana!!!Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Miiko Jeemu Maksimus...
meilläpäin se on KIHVELI (= rikkalapio)Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Tuo kuulosta ihan siltä, ku olis Kalevalasta vetastuAlkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
nimi oli näin : kanteletar lumpeenkukka...
Onko toi ihan oikeasti totta? Ei voi olla=) Se on tainnu sit kuulla jotain läppää nimestään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan
Anu Saukkoja on olemassa ainakin kaksi. Mun tuntemasta tuli Anu Saukko ku se meni naimisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan
väestörekisterikeskus ei tunne kuin yhden Ihana nimisen miehen(1900-1919) ja havo vain sukunimenä.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:Paikallisessa ilmaisjakelulehdessä tänään: Ihana Havo (mies).
Siis tyttö vai poika? En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique FuzzAlkuperäinen kirjoittaja MySelene:Jorunn
ei ruma mutta erilainen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Riippuu ihan murteesta. Olen kyllä kihvelistäkin kuullut, mutta meilläpäin se on sihveriAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:oon kuullut myös puhuttavan rikka sihvelistä, ei sihveristäAlkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:niin meilläkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Niin on SIHVELI
niin myöskin täällä