Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin :D.
Mielestäni ketju ei antanut kuvaa siitä onko joidenkin nimimaailma rajoittunut vai ei. Jos ketjussa mainitsee yhden nimen joka on omasta mielestä ollut erikoinen ei se tarkoita sitä ettei jotkut muut toisista oudot nimet voisi olla ihan normaaleja.
 
nojoo
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin :D.


Tässähän laitettiin nimiä jotka OMASTA MIELESTÄ OLI HARVINAISIA!
Jos ei oo kuullu jotain nimeä kenelläkään niin kai se sillon on omasta mielestä harvinainen,vai?
 
minäkin
Harridas minen olen joskus kuullut.
Täällä näyttää olevan joillekin ihan outoja nimiä sellaiset, joita osa tuntee paljonkin, olisikohan sillä osuutta, mistä päin on kotoisin. Siis jotkun nimet "karjalaisperäisiä" toiset "suomenruotsalaisia" tai "saameleisia". Kiva kun erilaisia löytyy
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Jorunn

ei ruma mutta erilainen. =)
Siis tyttö vai poika?:) En muista mainitsinko jo tässä ketjussa mutta tuolla kaukana Ameriikoissa ystäväni naapurissa asuu 3- vuotias nappisilmä jonka nimi on Electronique Fuzz:):)
 
blokus
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Alkuperäinen kirjoittaja alff:
Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai

:eek:
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
niin meilläkin päin!
Niin on SIHVELI

niin myöskin täällä
oon kuullut myös puhuttavan rikka sihvelistä, ei sihveristä :D
Riippuu ihan murteesta. Olen kyllä kihvelistäkin kuullut, mutta meilläpäin se on sihveri
 

Yhteistyössä