Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Joku tästä perheestä jo jutteli:

Mä tiedän sen naisen, joka siellä heppasivustolla kirjoittelee ja lapsetkin siis olen tavannut. Todella mukava perhe.

Lasten nimet olivat muistaakseni: Liila-Iiris Mailiina, Rallamaija Neilikka, Mirumaru Ailiina Mansikka, Nerilla Nea Kattiina, Neo Roni Mustikka.

Ja pakko hekuttaa, että Nerilla on kyllä tajuttoman hieno nimi :)
 
Pilkettä
Piie on suvussa ( tyttö ) Vanhempaa polvea, siis jo kuollut sukulainen oli muistakseni Aina Raitis ( vanhemmat kovasti uskonnollisia ) Iiria on ollut ystäväni ( kiva nimi mun mielestäni ) Kanelin antoi yksi kaverini pojalleen. Kuu on ystäväni pikkusiskolla ( mies Ranskasta ja oli ihastunut sanaan... ) Puolukka oli tään aamun Hesarissa. Tarina nimeä en ole kuullut, mutta jossain vaiheessa ajattelin että jos mulle tyttö tulee, niin voisi olla Tarina.
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Joku tästä perheestä jo jutteli:

Mä tiedän sen naisen, joka siellä heppasivustolla kirjoittelee ja lapsetkin siis olen tavannut. Todella mukava perhe.

Lasten nimet olivat muistaakseni: Liila-Iiris Mailiina, Rallamaija Neilikka, Mirumaru Ailiina Mansikka, Nerilla Nea Kattiina, Neo Roni Mustikka.

Ja pakko hekuttaa, että Nerilla on kyllä tajuttoman hieno nimi :)
Etenki toi mirumaru on?, mä en tajuu..
 
Mirumaru taitaa olla oudoin kuulemani nimi. Oon joskus maininnutkin tämän, mutta Ilmari Kiannon lapsilla oli todella outoja nimiä.
Mm. Veijo Virmo Imatro
Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka
Jormo Gabriel Sotavalta
Sorjo Uolevi Sotaprinssi






:whistle:
 
Aika hauskoja nimiä näissä erikoisin nimi -ketjuissa. =) Ihania on olleet ainakin Melike ja Valonia, ja aika monia muitakin olen lisännyt omaan "Nimiä.txt"-tiedostooni potentiaalisiksi nimiehdotuksiksi. ;)

Mitä tulee erikoisiin nimiin, kerran osui Hesaria selatessa simmuun semmoiset kaksospojille annetut nimet kuin Mio Elendil ja Lenni Gil-Galad. Taitaa poikien vanhemmat olla hippasen Tolkien-friikkejä... ;) Toi Elendil oli kyllä niin ihana, että voisin jopa harkita pihistäväni sen toiseksi tai kolmanneksi nimeksi pojalle, jos joskus pojan saisin. Muitakin Tolkien-aiheisia nimiä olen miettinyt, joskaan en mitään arweneita, galadrieleja tai frodoja, vaan vähän vähemmän tunnettujen hahmojen nimiä.

Mitäs muuta... Tuiti Inkeri -niminen tyttö tuli kans kerran vastaan Hesarin Kastetut-palstalla. Tuiti on kyllä kans aika söpskä nimi. Kaverin tyttöjen toiset nimet on Jadeliina ja Mariliina. Jälkimmäisestä kommentoin kaverille, että Mariliina voi kyllä sitten teini-iässä kääntyä Hamppuhuiviksi tai vastaavaksi... Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy.

Yks serkku on viralliselta nimeltään Sini-Marja, ja kummitytön perheessä harrastetaan luontoaiheisia nimiä -- en nyt viitsi mainita itse nimiä tässä, mutta sen verran voin sanoa, että kummitytön nimi on yks luonnonilmiö, isosiskollaan on kasvin nimi ja perheen sukunimi on myös erään kasvin nimi.
 
erikoisia nimiä
Harridas sanoi työkaveri kerran olevan tuttavaperheen pikkuisen.
Ja tiedän, että on olemassa veljekset Ransu ja Rietu... Sukunimi tekee niistä nimistä erikoisemmat vielä, mutta ovat persoonalliset ja jo aikamiehiä, joten uskon heidän uljaasti nimensä kantavan.
 

Yhteistyössä