Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuolla aikasemmin mainittu Rallamaija on oikeesti aika hauska nimi..tulee mieleen semmonen lettipää...
itse olen kuullut näistä: Tirliina, Petronella, Lumisirkku...
oihonna...Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
sampossa?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:lehdessä oli kastetuissa pari viikkoa sit Jymy-Totte Sampo Topias.
siinäpä juuriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sampossa?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:lehdessä oli kastetuissa pari viikkoa sit Jymy-Totte Sampo Topias.
Etenki toi mirumaru on?, mä en tajuu..Alkuperäinen kirjoittaja sef:Joku tästä perheestä jo jutteli:
Mä tiedän sen naisen, joka siellä heppasivustolla kirjoittelee ja lapsetkin siis olen tavannut. Todella mukava perhe.
Lasten nimet olivat muistaakseni: Liila-Iiris Mailiina, Rallamaija Neilikka, Mirumaru Ailiina Mansikka, Nerilla Nea Kattiina, Neo Roni Mustikka.
Ja pakko hekuttaa, että Nerilla on kyllä tajuttoman hieno nimi
Vadelma on aivan ihana..Alkuperäinen kirjoittaja vapina-apina:Vadelma. Ei kylläkään ole kovin harvinainen..
Tiiu ja Aivo tulee mulle mieleen
Joo mun entinen ope oli Yrsa.. yäk!Alkuperäinen kirjoittaja alff:sisrukset ursa ja ursus :x :x omilleni en antais