Yks, mitä en oo kovin montaa tavannut Suomessa, on Marlene. Tiiän tyttäreni lisäksi yhden...Oksa Elo on kans aika erikoinen...
Onko sillä veli, jonka nimi on PerAlkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan
mäkin olen kuullut tuon nimen joskus ylä-asteella!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Petrus Pantteri (siis pantteri on toinen nimi, ei sukunimi)
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio
Toi on kaiketi norjalainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Trine
Etkö ollut kuullut esim. Vuokko Hovatasta(laulaja/näyttelijä), Orvokki Oksasesta (runoilija) tai Orvokki Autiosta (kirjailija)tai Teijo Elorannasta(näyttelijä) aiemmin?Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaana:Juu`u. Muutamia vuosia sitten vasta törmäsin noihin nimiin. Koluissa ja työpaikoilla jne.nimet olleet "taviksia",Johannaa,Sannaa,Tiinaa jne.Alkuperäinen kirjoittaja lisko:really?????Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaillen:Ekana tulee mieleen Vuokko,Orvokki ja Teijo,jotka mulle oli uusia nimiä.
Ai niin,ekassa työpaikassa pomo oli Atro,eli taas oli uus nimi mulle..
Mie tiedän tuon Sadetan eli on ihan oikeesti olemassa kyseinen henkilö =) Ja Aleksiina nimisen tiedän myös.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Joskus törmäsin naiseen jonka nimi oli ja varmasti on Sadetta, aika kaunis nimi kyllä =) ja yksi erikoinen nimi taitaa olla Aleksiina, Alexiina tai Alexina En siis tiedä miten kirjoitetaan.
Ja täällä se on sihveli!Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:niin meilläkin päin!Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kihveli se täällä päin on...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Ei kaiAlkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Sihverihän on rikkalapio