Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
ennenkin on osattu
Sukua kun on tutkinut, niin tämmöisiä on löytynyt:

Mertus (mies)
Opadias (mies)
Ottiliana (nainen)
Israel (mies)
Lilli (mies)
Perpertua (nainen)


Ja oikeesti noita Aina Impejä löytyy 1800-luvulta. Ja noita Emmanueleja, Abrahameja ja Salomoneja löytyy kanssa, komiasti kalskahtavat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaillen:
Ekana tulee mieleen Vuokko,Orvokki ja Teijo,jotka mulle oli uusia nimiä.
really?????
Juu`u. Muutamia vuosia sitten vasta törmäsin noihin nimiin. Koluissa ja työpaikoilla jne.nimet olleet "taviksia",Johannaa,Sannaa,Tiinaa jne.
Ai niin,ekassa työpaikassa pomo oli Atro,eli taas oli uus nimi mulle..
Etkö ollut kuullut esim. Vuokko Hovatasta(laulaja/näyttelijä), Orvokki Oksasesta (runoilija) tai Orvokki Autiosta (kirjailija)tai Teijo Elorannasta(näyttelijä) aiemmin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Joskus törmäsin naiseen jonka nimi oli ja varmasti on Sadetta, aika kaunis nimi kyllä =) ja yksi erikoinen nimi taitaa olla Aleksiina, Alexiina tai Alexina En siis tiedä miten kirjoitetaan. :D
Mie tiedän tuon Sadetan eli on ihan oikeesti olemassa kyseinen henkilö =) Ja Aleksiina nimisen tiedän myös.

Ja on noissa mainituissa nimissä paljon sellaisiaki jotka kyllä löytyvät ihan kalenteristakin. Jos ei nyt suomalaisista nimistä niin ruotsalaisista ainakin. Esim. Pontus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai

:eek:
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
niin meilläkin päin!
Ja täällä se on sihveli!
 

Yhteistyössä