Mikä olisi mielestänne hyvä paino 168cm pitkälle naiselle?

Kroppa ei ole siro, lantio leveä, rinnat isot (ainakin ylipainoisena :whistle: ).

En halua näyttää liian laihalta, mutta en liian isoltakaan. Eli muotoja saa olla, mutta pitäisi varmaan ollaan vähän tiiviimmin pakattu kuin nämä läskit... :xmas: Mun pituiselle taitaa alin normaalipaino olla joku 53kg, mutta kyllä se taitaa olla liian vähän mun vartalolle.
 
Mää painan just ton 53kg ja olen 168cm pitkä. Se on mulle sopiva olotila. Olen tottunu olemaan tälläinen rimpula. Sitte ku sinä olet tyytyväinen, niin mitat on just hyvät. Eikös se niin mene. :/
 
a-m
Mä olen saman pituinen, ja saisin painaa 70kg jolloin olisin vielä normaalipainoinen/ihan ylärajoilla. 5v sitten painoin sen verran. Silloin tuntui että oli vielä ylimääräistä/läski, mutta kun nyt on kattonut kuvia niin mä olin jo tosi hyvännäköinen. Nyt painoa taas ihan liikaa =(, laihduttaa pitäis, ja tavoitteeksi olen ottanut että 7x kg painan vielä taas joku päivä. Lihaksia on ehkä vähän enemmän kuin "normi-ihmisillä".
Eli ei pakosti tarvitse olla bmi alle 25 että voit näyttää hyvältä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onneksi en vastannut mitä meinasin. Turpiin olisi tullut niin että olisi mätkähtänyt!
Vastaa vain! :D
No kun mä olisin sanonut että about 50kg :ashamed:
Mut tosiaan paha sanoa kun ei näe kokonaisuutta. Toisella 50kg näyttää hyvältä, toinen taas on juuri sopiva 70kiloisena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onneksi en vastannut mitä meinasin. Turpiin olisi tullut niin että olisi mätkähtänyt!
Vastaa vain! :D
No kun mä olisin sanonut että about 50kg :ashamed:
Mut tosiaan paha sanoa kun ei näe kokonaisuutta. Toisella 50kg näyttää hyvältä, toinen taas on juuri sopiva 70kiloisena.
Mä arvasin, että sä ehdotat varmaan jotakin tuollaista painoa. :D Mutta ei, tuo paino on mun kropalle aivan liian vähän ja mun pituinen on tuossa painossa alipainoinen. Mä kun en ole kropalta mikään siro niin mun mielestä sitä painoa saa olla enemmän. Ei jotenkin sopisi mun kroppaan se, että olisin riuku. Ymmärtääköhän kukaan mitä yritän selittää...
 

Yhteistyössä