Mikä noita lestanpenikoita vaivaa??

  • Viestiketjun aloittaja kiitos!!
  • Ensimmäinen viesti
kiitos!!
Eikö niiden vanhemmilla ole varaa ostaa niille leluja??

Vittu kun oltiin mökillä niin olivat penikat hakeneet meidän takapihalta lapsen leluja ja hajoittaneet ne tuohon leikkikentälle! Nyt kun olin tässä koneella niin vilkaisin tuohon etupihalle niin joku lestanpenikka kanto lapsemme kiikkua pois pihaltamme!!!! Huusin että ala jättää se kiikku siihen pihalle, jopa lähti nopiaan pois.

Muutenkin hyppivät ja pomppivat tuossa että ei voi autolla ajaa, kun eivät ymmärrä mennä edestä pois ja talvisin juoksevat pelkkä t-paita päällä pihalla. Jumalauta että mulla menee hermot!!!!!!!!!!!!!!

Sainpahan purkautua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
ja oleellistahan tässä on, että ovat lestoja :xmas:
No eipä ole muut penikat missä ollaan asuttu käyttäytyneet noin.
Mutta enpä ole minäkään tavnnut muita "lestanpenikoita" jotka käyttäytyisivät noin=)
Mutta meneppä vanhemmille juttelemaan. Unohdat sen että ovat lestoja.

 
Mä tunen pari lesta perhettä ja vaikka mukavia ovat muuten mutta kyllä aika omaonnensa nojassa lapset tekee, puuhaa ja kulkee...Valitettavasti.

Toki kun lapsia on 12 niin ei voi koko ajan olla lapset kontrollissa...Kai..
 
vieras
meidänkin naapurin lapset tekevä tuota samaa ja vielä kaiken lisäksi käyvät poikani kimppuun. ja tiedoksesi ap että nämä eivät kuulu siihen paljon parjattuun ryhmään, vaan ihan siihen samaan sarjaan kuin se sinun oma hellanlettas äidinkultanupukka!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
ja oleellistahan tässä on, että ovat lestoja :xmas:
No eipä ole muut penikat missä ollaan asuttu käyttäytyneet noin.
eli siis se uskonto saa heidät käyttäytymään noin?
No vedä sinä sitten herne nokkaan tästä. Mistä minä tiedän miksi käyttäytyvät noin"!
no enhän minä mitään hernettää vedä, kun en lesta ole, mutta jotenkin vaan älytöntä vetää heidän uskontonsa tähän. taidan ite alottaa ketjut "tavallisista suomalaisista", että "mikä noita luterilaispenikoita vaivaa??"
 

Yhteistyössä