Mikä noita lestanpenikoita vaivaa??

  • Viestiketjun aloittaja kiitos!!
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tuskinpa ne asiat sillä tosiaan järjestyy, että koneella puhiset..mä en ymmärrä miksi ihmiset ei osaa kommunikoida toistensa kanssa???!!!! :eek:
Mene nyt sinne ulos ja kysele niiltä lapsilta tai niiden vanhemmilta miksi ne varastaa lelujanne..ja kerro ihmeessä että niin ei saa tehdä jos eivät muuten ymmärrä... :whistle:
No eikös täällä käy muutkin päästelemässä höyryjä pihalle, miksei sitten tämän ketjun aloittaja saisi käydä? :eek:
Saaaaasaaasaa..senkun höyryää, mutta ei ne lapset varmaan tätä palstaa lue ja ota täältä opikseen! Jos sitä nyt jotain muutosta tilanteeseen oikeesti haluaa niin parasta vaan mennä päästelemään höyryjä MYÖS niille leluvarkaille.... :whistle: :xmas:
Kyllä mä käyn, en vaan viitsi "höyryissä" sinne mennä huutamaan ;) Eikä tuossa tosiaan ole nyt aikuisia, enkä tiedä kenen lapsi kukakin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tuskinpa ne asiat sillä tosiaan järjestyy, että koneella puhiset..mä en ymmärrä miksi ihmiset ei osaa kommunikoida toistensa kanssa???!!!! :eek:
Mene nyt sinne ulos ja kysele niiltä lapsilta tai niiden vanhemmilta miksi ne varastaa lelujanne..ja kerro ihmeessä että niin ei saa tehdä jos eivät muuten ymmärrä... :whistle:
No eikös täällä käy muutkin päästelemässä höyryjä pihalle, miksei sitten tämän ketjun aloittaja saisi käydä? :eek:
Saaaaasaaasaa..senkun höyryää, mutta ei ne lapset varmaan tätä palstaa lue ja ota täältä opikseen! Jos sitä nyt jotain muutosta tilanteeseen oikeesti haluaa niin parasta vaan mennä päästelemään höyryjä MYÖS niille leluvarkaille.... :whistle: :xmas:
Kyllä mä käyn, en vaan viitsi "höyryissä" sinne mennä huutamaan ;) Eikä tuossa tosiaan ole nyt aikuisia, enkä tiedä kenen lapsi kukakin on.
:D Selvä! Sittenhän kaikki on reilassa....eläköön höyryäminen ja sen jälkeinen sofistikoitunut keskustelu ja parannusehdotusten esittäminen! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Ööö... Tunnen pari lestadiolaisperhettä ja niissä perheissä lapset ovat kohteliaita jne. Mutta se ei taida olla tämän keskustelun olennaisin osa :)

Mietin sitä vaan, että mitä jos tekisit noista leluvarkaista rikosilmoituksen?
En kehtaa pienistä lapsista tehdä ilmoitusta, pihalla ei näytä nyt olevan yhtään aikuista. Pitää puhua heidän kanssaan. Harmillista tässä on se, että en tiedä kenen lapsia kukakin on, tässä asuu n.10 lestadiolais perhettä joilla jokaisella on lapsia 3-7, varsinkaan vaikea niistä sanoa mitään ketkä ovat varastaneet lelut pihaltamme kun oltiin mökkeilemässä.
Harmillinen tilanne :(
Voimia keskusteluihin :hug:
 

Yhteistyössä