Mikä helpotus, sosiaalitoimisto kustantaa meille siivojaan kerran viikossa!

• Viestiketjun aloittaja mom85
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
onko näin laiskaa sakkia
jos olet koko ketjun lukenut, tietäisit syyn miksi apua saamme. miten itse kehtaatte kadehtia niitä jotka saavat apua tarpeeseen!!!!??
"Tarpeenne" perustuu laiskuuteen.
sinäkin kehtaat kadehtia ihmistä jonka terveys on huonompi kuin omasi, miten sulla on pokkaa!! tämä on kyllä uskomaton palsta.

Psoriasis osaa kyllä olla kipeä, nimim. kokemusta löytyy...

Mutta jos mulla olisi varaa, en ikinä ilkeis sossulla maksattaa. Mä nyt en oo ikinä ilennyt sinne luukulle juosta muutenkaa, vaikka joskus ois varmaa kannattanut. Oon ajatellu, et muut tarvii enemmi...

just
onko näin laiskaa sakkia
jos olet koko ketjun lukenut, tietäisit syyn miksi apua saamme. miten itse kehtaatte kadehtia niitä jotka saavat apua tarpeeseen!!!!??
Kun emme kadehdi niitä jotka saavat apua tarpeeseen. Sinä olet vaan röyhkeä ja ahne.

Tarpeeseen tulee apu, jos esim. toinen puoliso sairastuu syöpään, ja toisen harteille jää koti lapset, puolison tukeminen. tällöin pitää saada rankalla kädellä apua perheseen, siivousta lastenhoitoa, kaikkea mahdollista. Mutta jostain syystä olen kuulut jopa huostaanotoista, eli näille tarvitseville ei riitäkään apua kun laiskat vaativat sitä iselleen.

tai jos toinen sairastuu masennukseen esim. saa lääkityksen eikä ole toimintakykyinen. tällöin tarvitaan apua.

tai jos on iso perhe ja tulee esim. raskausmyrkytys tai jotain. tällöin tarvitaan apua.

Mutta sinä väität, että miehesi tekee muka koko hereilläoloajan työtä "firmassaan" eikä muka ehdi siivota kotia.

Ja itse et muka voi kun olet hienohelma tai mikä se tekosyy oli?

En kadehdi niitä jotka saavat todelliseen tarpeeseen apua, mutta suututtaa tuollainen ahneus ja laiskuus.

eioototta
No mene sitten muualle "onneasi" jakamaan ja tule kertomaan sitten toki meillekkin, että mistä kaltaisesti nahjus saa sympatiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja :
onko näin laiskaa sakkia
"Tarpeenne" perustuu laiskuuteen.
sinäkin kehtaat kadehtia ihmistä jonka terveys on huonompi kuin omasi, miten sulla on pokkaa!! tämä on kyllä uskomaton palsta.

hmm....
voi kuulkaa! Mielummin maksan verorahoillani apua lapsiperheen arkeen, kuin juoppojen alkoreissuja. hävetkää kaikki syyllistäjät... Emme tiedä aloittajan todellista tilannetta.

en kans tajua
Et kommentoinut ap mitään tähän...
Onko minunkin miehellä vain "tuuria" sinun mielestäsi...minä sanoisin paremminkin, että minun mieheni on ahkera, tunnollinen ja perheestään huolen pitävä!
...ei kuuna päivänä heittäytyisi tuollaikseksi, kuin sinä "en mä voi mun kynnet katkee"...sillä on kynnetkin usein lähtenyt, mutta silti ei laiskistu!

Alkuperäinen kirjoittaja en kans tajua:
Tässä hyvä esimerkki pullamössösukupolvesta!!!
Mä häpeisin niin tajuttomasti, jos meille sossun kautta siivooja tulis...ei jumankekka!
Etkö sä huomaa mitä mieltä valtaosa (lue kaikki) ovat sun kotisi siivoojasta, ei kukaan voi olla iloinen tällaisessa tapauksessa...yhteiskunnan varojen haaskaamista!

Mun miehellä on niin paha psoriasis, että kynnet tippuilee käsistä ja varpaista, mutta ei se tuollaiseksi heittäydy...vetää hanskat käteen jos pitää vahvemmilla aineilla jotain pestä ja satoja kertoja tiskannut meidän perheen ja vieraiden astiat käsin HANSKAT kädessä!!!

Itse yritän hillitä monesti mieheni siivousintoilua, mutta haluaa tehdä asioita kodin eteen ja sanoo, että ei hän ole mikään vammainen ja osallistuu siinä missä minäkin!

vieras
Ap, yritä ymmärtää näitä ruikuttajia: ne on katsos niitä äitejä, jotka ovat "lasten parasta ajatellen" kotona kotihoidontuella kitkutellen ja koska ovat vapaaehtoisesti kotiin jääneet, jäävät myös nuo kotityöt siivouksineen heidän vastuulleen -eihän se puoliso kauaa katselisi sitä että raataisi itse päivät, joutuisi tekemään kotityöt ja vaimo vaan nysvää kotona koska ei huvita tehdä töi... eiku koska se on lapselle parasta.

Niin v**uttaahan se, jos jollakin käy siivooja ilmaiseksi. Tottakai ne poraa mielessään että miksei meilläkin ettei tarttis tehdä sitäkään vähää.

Kiva juttu sulle, toi siivooja :)

ap
Onko minunkin miehellä vain "tuuria" sinun mielestäsi...minä sanoisin paremminkin, että minun mieheni on ahkera, tunnollinen ja perheestään huolen pitävä!
...ei kuuna päivänä heittäytyisi tuollaikseksi, kuin sinä "en mä voi mun kynnet katkee"...sillä on kynnetkin usein lähtenyt, mutta silti ei laiskistu!

Mä häpeisin niin tajuttomasti, jos meille sossun kautta siivooja tulis...ei jumankekka!
Etkö sä huomaa mitä mieltä valtaosa (lue kaikki) ovat sun kotisi siivoojasta, ei kukaan voi olla iloinen tällaisessa tapauksessa...yhteiskunnan varojen haaskaamista!

Mun miehellä on niin paha psoriasis, että kynnet tippuilee käsistä ja varpaista, mutta ei se tuollaiseksi heittäydy...vetää hanskat käteen jos pitää vahvemmilla aineilla jotain pestä ja satoja kertoja tiskannut meidän perheen ja vieraiden astiat käsin HANSKAT kädessä!!!

Itse yritän hillitä monesti mieheni siivousintoilua, mutta haluaa tehdä asioita kodin eteen ja sanoo, että ei hän ole mikään vammainen ja osallistuu siinä missä minäkin!
no mitä tähän voi vastata, hienoa että miehesi osallistuu, mutta jos tietäisit hänen tuskansa siivousten jälkeen, et todellakaan antaisi hänen osallistua siivouksiin. laiska olet, kun hänet laitat siivoamaan!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, yritä ymmärtää näitä ruikuttajia: ne on katsos niitä äitejä, jotka ovat "lasten parasta ajatellen" kotona kotihoidontuella kitkutellen ja koska ovat vapaaehtoisesti kotiin jääneet, jäävät myös nuo kotityöt siivouksineen heidän vastuulleen -eihän se puoliso kauaa katselisi sitä että raataisi itse päivät, joutuisi tekemään kotityöt ja vaimo vaan nysvää kotona koska ei huvita tehdä töi... eiku koska se on lapselle parasta.

Niin v**uttaahan se, jos jollakin käy siivooja ilmaiseksi. Tottakai ne poraa mielessään että miksei meilläkin ettei tarttis tehdä sitäkään vähää.

peesi tähän! :D ja kiitokset empatiasta, sitä harvoin tältä palstalta näyttää irtoavan.

just
Alkuperäinen kirjoittaja hmm....:
voi kuulkaa! Mielummin maksan verorahoillani apua lapsiperheen arkeen, kuin juoppojen alkoreissuja. hävetkää kaikki syyllistäjät... Emme tiedä aloittajan todellista tilannetta.
Ihmsiiä ne alkoholistitkin ovat. jonkun lapsia. älä väheksy muita.

?

Vaikka mulla olis "pää kainalossa", niin sossusta mä en siivoojaa kerhtaisi ikinä ruikuttaa, enkä päästäis nurkkiani koluamaan!
Sen verran pitää sitten olla pätäkkää, jolla maksaa itse siivooja, kun itseä laiskottaa tai "ei pysty"!

vieras
Ja samasta kärsivien on turha odottaa sympatiseeraavan. Jos he on pärjänneet ilman niin pitää sunkin pärjätä, kärsiä siinä missä näiden muidenkin psoriaasi-potilaiden. Kaikilla pitää olla yhtä kurjaa, sehän on ihan normaalia meillä kateellisten suomessa :headwall:

Ei kai kukaan oikeasti luule että täällä joku olisi iloinen jonkun onnenpotkun puolesta?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Vaikka mulla olis "pää kainalossa", niin sossusta mä en siivoojaa kerhtaisi ikinä ruikuttaa, enkä päästäis nurkkiani koluamaan!
Sen verran pitää sitten olla pätäkkää, jolla maksaa itse siivooja, kun itseä laiskottaa tai "ei pysty"!
Niin? Mitä se sitten sua niin risoo että joku muu kehtaa ja saa ilmaiseksi? Eihän se tosiaankaan ole sulta mitenkään pois kun et edes haluaisi mokomaa?

en kans tajua
Ei se että olet laiska, mutta vielä lukihäiriöinenkin...et siis osannut lukea, että mieheni on aikuinen ihminen ja HALUAA siivota...miten mä estän häntä...laitan käsiraudoilla patteriin kiinni vai? "nyt sä kulta et saa siivota, kun täti laiskimus kaksplussalla sanoi niin...älä edes yritä nuolla sitä patteria puhtaaksi, ettei joku luule että minä pakotin" =D

no mitä tähän voi vastata, hienoa että miehesi osallistuu, mutta jos tietäisit hänen tuskansa siivousten jälkeen, et todellakaan antaisi hänen osallistua siivouksiin. laiska olet, kun hänet laitat siivoamaan!

vieras

peesi tähän! :D ja kiitokset empatiasta, sitä harvoin tältä palstalta näyttää irtoavan.
olen akateeminen, työssäkäyvä äiti ja myös mieheni on hyväpalkkaisessa työssä, meillä on varaa hankkia siivoaja itse... mieluummin suuntaisin verovarani lapsieni koulutukseen ku siivoajien hankkimiseen teille laiskoille....

hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm....:
Ihmsiiä ne alkoholistitkin ovat. jonkun lapsia. älä väheksy muita.
niin mutta alkoholistit eivät ole tällä hetkellä enää lapsia (toivottavasti!). Pienten etu ensin. ja muutenkin, aikuisen ihmisen täytyy voida huolehtia itsestään. Olisitte iloisia edes näiden lasten puolesta... nyt äidillä on heille enemmän aikaa...

just

Muuten kiva tarina, mutta luuletko että jos ap itsekään kävisi töissä, hän olisi sossun asiakas? joten...

Yhteistyössä