Mikä astiasto teillä on arkikäytössä?

Teemaa höystettynä muumeilla :) Aamiaisella saata käyttää myös Primaveraa ja ukko kuluttaa mun vanhoja pentikkejä ettei teemat kuluis. Inhoo siis pentikkiä, mutta käyttää silti. Muuten olen myynyt pentikit pois aika suurelta osin, mutta kuulemma lautasia ei saa...

Astiasto?

Meillä on kaapissa ruskeanharmaita ja keltaisia lautasia, punaisia lasisia jotain pikkukippoja, sinisiä ja kirkkaita laseja sekä pari isompaa keittokippoa, joissa kukkakuvio punaisena ja keltaisena. Ja mun kahvimukit, jotka valitaan tilavuuden perusteella (minimi 5dl).

"Riksu"
Marimekon Siirtolapuutarhaa, laseina Sukat makkaralla.
Lisäksi löytyy jotain miehen lahjaksisaamia viinilaseja (Riedel?) ja muutama Muumi-melamiinimuki.

Näillä mennään arjet ja juhlat. Mun mielestä on vähän tuhlausta hankkia niihin harvoihin juhliin eri astiat. Lisäksi arki on vähäsen kivempaa, kun käytössä on ne talouden kivoimmat astiat. Kaappitilaakin säästyy, kun ei ole tuhatta eriparista mukia ja joka tilaisuuteen eri astiastoja.

Meillä on 12 hengen astiasto jonka oon tilannu joskus vuonna 1998 Hobby Hallista. Kiviastiasto se on mutta en kyllä tiiä merkkiä, ei taida olla mikään ns merkkiastiasto. En muista Lasienkaan merkkiä. Kahvimukit ostin cittarin alesta euron/kappale. En tod osta mitään kalliita ennenku lapset on isompia eikä tarvii pelätä että ne hajottaa niitä.

Yhteistyössä