Mikä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N-35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N-35

Vieras
Mikä vikana? Mä olen ihan normaali kahden teinin äiti ja miestänikin rakastan. Mutta jotain puuttuu.. Haen jotain salaseuraa kokoajan ja haluaisin pettää miestäni, en tiedä miksi:( en ole kyllä vielä sitä tehnyt. Onko kenelläkään vastaavanlaista tunnetta? Vai onko mulla vaan joku ikävillitys..

Lähenevä 40-kriisi. Mulla oli semmonen ja tuntui, että onko elämä yhtä ja samaa koko ajan.
Sitten tuli oikea kriisi joka oli karmea kokemus. Siinä sitä taiteilit toisen kanssa, että jatkuuko vaiko ei.
Me päädyttiin jatkamaan yhdessäoloa ja totta torisit siitä, että ei se rakkaus siihen kumppaniin ollut mihinkään mennyt, se oli vain piilossa ja kun tuli pelko puseroon, että menettää toisen, niin johan tuli hätä.

Meillä kriisi tuli ihan turhasta ensimmäisen kerran ja silloin isäntä meni omille retkilleen kun se luuli munkin menneen. Niin siitä selvittiin. Sitten mulle tuli 40:n villitys ja mun vuoro tehä katumusharjoituksia. Nyt elämä seesteistä ja välillä kuitenkin tekis mieli repästä, mutta kun ei voi eikä halua loukata toista. Sitten mää oon turhan suora sanomaan, jos olen flirtannut jonkin kanssa, niin siitäkin teen jo katumusharjoituksia.

Ukko otti kuitenkin omista seikkailuistaan sen verran opiksi(ainaskin luulen niin) että ei pahemmin hievahdakkaan kotoa. Meikä taas joutuu töiden takia jos jonkinmoisiin pippaloihin.

Ei kannata tehä semmosta mitä katuis koko lopun elämäänsä. Ja silti ei elämästä koskaan tiedä mitä se etiä tuo....tsemppiä...:))))

Kaipaat romantiikkaa ja kauniita sanoja. Haluasit kuulla mieheltäsi kuinka upea vaimo olet ja saat valettua häneen elinvoimaa. Ihminen alkaa miettimään ""elämän tarkoitusta"" kun läheinen kuolee. Mietin usein mitä hyvää olen tehnyt muille, ei se lista kovin pitkä ole. Olen ottanut motokseni että : Hyvällä saa hyvää aikaan, jos huudat ja kiroilet, niin luuletko saavasi parempaa palvelua ??? Jos olet ystävällinen muille, niin sinullekin ollaan ystävällisiä (poikkeuksia tietenkin löytyy). Mistä haaveilet, onko sinulla jotain mitä odottaa ???

Voin kertoa, että mä olen ollut tosi nuori kun olen mieheni kanssa alkanut ns.seurustelemaan. Saan kyllä hellyttä ja kauniita sanoja ja kaikki on ihan hyvin :) mutta silti mielikuvitus ja haaveet laukkaa muualle. En mä ketään loukata halua, varsinkaan mun miestä.

Eli kaipaat jännitystä elämääsi. Tuttu ja turvallinen kumppani ei voi saada sellaista jännitettä aikaan, mikä on kun harrastaa yhden illan juttuja. Itsekin muistelen kiihkeää nuoruuttani. Voisiko ratkaisu olla että menette orgioihin yhdessä, sekin voisi tuoda jännitystä elämään, ilman että ketään loukataan. Mitäs sanot ??? Siis ette koske vieraisiin vaan saatte katsoa ja rakastella vain keskenänne.

minä itse kokeilin kaiken mahdollisen silloin sinkkuna,ja nyt olen tyytyväinen avioliittooni.mutta jos en olisi kokenut paljon,en jaksaisi olla uskollinen,koska naisena olen hyvin seksuaalisesti aktiivinen ja fantasiat ovat unissakin; )
joten sille kun ei mitään sen kummallisempaa selitystä ole kuin että haluaa kokeilla jossakin vaiheessa seksuaalisesti muitakin,joko sen tekee nuorena tai sitten jo avioliitossa, ja nuorena ja vapaana halusin kokeilla monia miehiä ja koinkin.tein selväksi että pitempää suhdetta ei tule mutta mieli teki komeita miehiä,jotka tyrkyttivät itseään.
olen miettinyt sitä että,lähinnä olin silloin kuin sinkkuelämän samantha...
pettämistä en suosittele,mutta sinähän sen sitten päätät,mikä voittaa...
ja muista,että naiset haaveilevat samalla tavalla kuin miehetkin,muista,mutta miehillä kynnys matalempi toteuttaa,ehkä.
mutta jos rakkautta tarjotaan ja kysyntä kohtaa,miten jaksat vastustaa.

Osa naisista on sitten kummallisia. Ensin itketaan, kun mies ei halua edeta suhteessa ja elamassa. Hingutaan kihloihin ja naimisiin. Sitten painostetaan miesta lasten tekoon ja ihmetellaan kun mies on niin lapsellinen ja sitoutumiskammoinen.

Kun sitten on vihdoin saatu kaikki haaveet toteutettua, ihmetellaan, etta tassako se elama olikin. Yhtakkia havahdutaan, etta elamassa ei olekaan jannitysta eika tulevaisuuden suunnitelmia. Arjensietokyky on huono ja aletaan haaveilla kuin teinit konsanaan.

Hata ei onneksi ole taman nakoinen. Aloitetaan uusi kierros, kun huono itsetunto vaatii vieraiden miesten ihailua ja lipevia kehuja. Pukille hinkuvan ventovieraan kehut uskotaan kritiikittomasti ja ihmetellaan, kun kotona ei jatkuvasti romantiikka leisku.

Eronneena ja rahapulassa karvistelevana yksinhuoltajana sitten pyoritaan baarissa joka toinen viikonloppu lasten ollessa isallaan ja ihmetellaan, kun ne ihanat miehet ovatkin sitoutumiskammoisia ja haluavat vain yhden yon suhteita. Mutta minkas teet, polte ei havia, ennen kuin sen on kantapaan kautta kokenut. Ei se havia alkuperaiseltakaan, valitetavasti.

Enhän mä nyt eroamassa ole =) enkä sinkku halua olla ja baareissa olla miehiä iskemässä. Mut kerroin vaan oudot tuntemukseni ja ajattelin, että onko muilla ollut tässä iässä vastaavia... Eikä mulla ole mieleenkään tullut minneen orgioihin mennä :D .. Niinpä mietin ainakin tuhat kertaa uudestaan mitä mä oikein tänne menin kirjottamaan = ) ns. avauduin vikapaikassa.

Jos olette seurustelleet tosi nuoresta teilla molemmilla on ehka jaanyt vahan se aikuistumis- ja itsenaistymisvaihe kokematta. Moni tuttavani, joka on seurustellut lukioajoista ja mennyt naimisiin parikymppisena on nyt eroamassa. Monet heista sanovat, etta se 'oma mina' on aivan hukassa, kun ei koskaan ole esim. asunut yksin. Kun on suoraan kotoa muuttanut miehen kanssa asumaan ja sittemmin omaksunut myos aidin roolin, tulee monille siina 30-40 valilla sinunkaltaisesi paniikki. En usko, etta vastaus loytyy suhteen ulkopuolelta ja toisesta miehesta vaan omasta sisimmastasi. Onko sinulla jotain unelmia jotka ovat jaaneet toteuttamatta? Voisitko toteuttaa niita nyt, edes osittain? Jos kaipaat elamaasi jannitysta, pista mielikuvitus liikkeelle. (Salasuhde ei ole se ainoa vaihtoehto).

Sama juttu oli minullakin. Mietipä sitä, että loppuelämäsi on samaa harmaata kaurapuuroa jos et tartu nyt hetkeen. Sinulla on vielä yli puolet elämää jäljellä, haluatko viettää sen samalla tavalla kuin nyt elät?
Onni voi odottaa ihan nurkan takana, kunhan vain uskaltaa!