H
hjälpa
Vieras
Päivällä ei mitään 'flunssanoireita'
Ja tuo yskä vaivaa vain öisin. On jo vaivannut 2kk.
Lapsi ei jaksa kävellä edes ½km matkoja kun väsähtää täysin. Sydän ja verenpaineet on kunnossa. Muuta ei ole tutkittu. Elokuussa menee oskillometriaan (=astmatutkimus)
Ja tuo yskä vaivaa vain öisin. On jo vaivannut 2kk.
Lapsi ei jaksa kävellä edes ½km matkoja kun väsähtää täysin. Sydän ja verenpaineet on kunnossa. Muuta ei ole tutkittu. Elokuussa menee oskillometriaan (=astmatutkimus)