Mikä vi**y noita hätäkeskuksia on viimeaikoina ruvennu vaivaamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pellet!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja iltalehti:
12-vuotias Shkodran oli leikin tiimellyksessä lyönyt kätensä talon ulko-oven lasiin, joka meni pirstaleiksi iskun voimasta"

Tämä pisti hiukan silmään, vaikka ei itse aiheeseen nyt kauheasti liitykkään. Kamalaahan se on, että verta vuotava poika ei saa apua :/

Alkuperäinen kirjoittaja jm:
Alkuperäinen kirjoittaja iltalehti:
12-vuotias Shkodran oli leikin tiimellyksessä lyönyt kätensä talon ulko-oven lasiin, joka meni pirstaleiksi iskun voimasta"

Tämä pisti hiukan silmään, vaikka ei itse aiheeseen nyt kauheasti liitykkään. Kamalaahan se on, että verta vuotava poika ei saa apua :/

Totta, ja kun nyt lyhyen ajan sisään näitä on tullut, esim. nyt tämä kuuluisa "saitko muijalta turpiin"-juttu, vai miten se nyt menikään :(

MTV3: Hätäkeskuksia uhkaa pula osaavasta työvoimasta
Sunnuntai 14.3.2010 klo 21.41

Hätäkeskusten pakkosiirrot saavat osan työntekijöistä hakeutumaan muille aloille.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010031411296898_uu.shtml

Mä veikkaan, että noita tapauksia on aina ollut. Näinhän tää menee aina oli juttu mikä hyvänsä. Yks kertoo tapauksensa niin muut seuraa perässä. Ei häken työntekijöiden toiminnassa mitään puolusteltavaa ole, mietin vain, että tuskin se väki IHAN HIRVEESTI on viime viikkoina siellä muuttunut.

Yhteistyössä