E
ei kehtaa nikillä..
Vieras
mistä saada apu, kun elämä tuntuu välillä niin pahalta! lapset on maailman ihanimmat, mutta kun tämä vaihe mulle tulee, niin en voi kuin itkeä ja karjua lapsille! sen jälkeen tulee huono omatunto ja taaskaan en voi kuin itkeä ja pyydellä lapsilta anteeksi. kohta alkaa sitten tuntumaan taas siltä, että kuristuu, kaikki kaatuu päälle ja taas mä itken ja kärtyän. tuota vaihetta kestää monesti päiviä/viikkoja.
millä mä saisin itseni "pysymään kasassa" kun tämmöinen ahistus/masennus jakso alkaa? mä yritän lueskella lapsille, siivoilla ja pitää kodin muutenkin järjestyksessä, mutta tää on niin kummallista! vaikka kuinka yritän pitää itseni ( mieleni ) vireänä, niin tuntuu kuin jokin ihan väkisin sais kaiken tummumaan..
millä mä saisin itseni "pysymään kasassa" kun tämmöinen ahistus/masennus jakso alkaa? mä yritän lueskella lapsille, siivoilla ja pitää kodin muutenkin järjestyksessä, mutta tää on niin kummallista! vaikka kuinka yritän pitää itseni ( mieleni ) vireänä, niin tuntuu kuin jokin ihan väkisin sais kaiken tummumaan..