mikä mua oikein vaivaa?!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:( ei hermot kestä ollenkaan!! haluttais vaan karjua lapsille, että jättäkää minut rauhaan!! :( mulla on maailman ihanimmat lapset ja mie rakastan niitä enempi kuin mitään!! silti vaan tuntuu tältä.. :( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Menkat? :D Mulla ei kestä hermo mitään eikä ketään kun on tulossa se ihana aika kuusta :xmas:

mie oon raskaana, ettei nyt menkkojen piikkiin voi laittaa :/ kun tätä on jo jonkun viikon jatkunu!! itellä on sitten ihan hirveen huono omatunto, kun tulee jatkuvasti tiuskittua lapsille, vaikka ne vaan kysyis jotain!! :(

Raskaana.. Eli tunteet pinnassa ja väsyttää.. Tuttua!

Otat lapset syliin ja halaat oikeen kunnolla, niin kyllä se mieli kirkastuu molemmilla, sekä lapsilla että sinulla!

Ja seuraavan kerran ku haluttaa tiuskasta, niin lasket hitaasti kymmeneen.. se oikeasti tehoaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja case:
Raskaana.. Eli tunteet pinnassa ja väsyttää.. Tuttua!

Otat lapset syliin ja halaat oikeen kunnolla, niin kyllä se mieli kirkastuu molemmilla, sekä lapsilla että sinulla!

Ja seuraavan kerran ku haluttaa tiuskasta, niin lasket hitaasti kymmeneen.. se oikeasti tehoaa.. =)

justiinsa kävin halittelemassa ja pussaileen.. kun vaan muistais että ihan rauhallisesti vaan.. :( :ashamed: tympii vaan koko ajan, ja haluttais olla ihan kaikessa rauhassa! :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä