Mua harmittaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..kun erossa noita ystäviä ei oikein voi jakaa :(

Me asuttiin entisen miehen kanssa omakotitalossa, jossa oli maailman ihanimmat naapurit. Muutenkin on paljon sellaisia "yhteisiä" ystäviä. Toki ollaan molemmat kaikkien kanssa tekemisissä, mutta jotenkin sellaista ystävyyden väljenemistä on havaittavissa.

Typerä, ah niin typerä esimerkki, mikä mua vituttaa aivan suunnattomasti.

Ne entiset naapurit oli kutsuneet mut ja lapset eilen kylään illalla, ei päästy kun meillä on molemmat kipeinä ja kuumeessa ja minäkin hieman puolikuntoinen. Noh, äsken se mun entinen mies soitti ja kertoi että olivat olleet sen nykyisen tyttöystävänsä kanssa siellä kylässä aamu neljään.

Sanoohan sen järkikin, että aivan turhaa mun on pahoittaa mieleni tuosta. Mutta silti mua harmittaa.

Vitun vittu.

Mä en ymmärrä miten tuosta voi pahoittaa mielensä..Johtuen ehkä siitä,etten ole koskaan moiseen tilanteeseen joutunut,että pitäis ystävät "jakaa" sulle-mulle-periaatteella..

ymmärrän.Tulee pahamieli kun itse ei päässyt ja ex vies nykyisen.Tulee oo et "vie" sun ystävät :( Mut pienet itkut aina parantaa edes vähän oloa! Toivottavasti tuon takia ei välit katkea niihin entisiin npureihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä miten tuosta voi pahoittaa mielensä..Johtuen ehkä siitä,etten ole koskaan moiseen tilanteeseen joutunut,että pitäis ystävät "jakaa" sulle-mulle-periaatteella..

Ei pitäiskään jakaa. Mutta mun mielestä ystävyyssuhteissa on tietty lojaalius, mikä vallitsee.

Ihan turhaa on mieltään pahoittaa, mutta silti pahoitan. Mä tiedän, että jos mun ystäväni eroaisivat, en todellakaan olisi sen "uuden puolison" ystävä, joka tuli niiden mun alkuperäisten ystävän tilalle.

Nää on mutkikkaita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Ei pitäiskään jakaa. Mutta mun mielestä ystävyyssuhteissa on tietty lojaalius, mikä vallitsee.

Ihan turhaa on mieltään pahoittaa, mutta silti pahoitan. Mä tiedän, että jos mun ystäväni eroaisivat, en todellakaan olisi sen "uuden puolison" ystävä, joka tuli niiden mun alkuperäisten ystävän tilalle.

Nää on mutkikkaita juttuja.

Mutta jos ne naapurit on ex-miehisikin ystäviä niin mikseivät sitten exän uuden tyttöystävän aivan kuten olisivat myös sun uuden miehen?Mun mielestä aikaa menee vaan hukkaan,jos periaatteen vuoksi ei suostu ystävystymään uusien ihmisten kanssa.

Jos ne naapurit eroais ja se mies tulisi uuden tyttöystävänsä kanssa kahville sun luo ja nainen osoittautuisi ihan mahdottoman mukavaksi niin todellako silti kieltäytyisit olemasta hänen ystävänsä vain koska on olemassa jokin "lojaalius-sääntö"?Siinä vain menetät sen entisenkin ystävän jos et osaa hyväksyä hänen uutta elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
ymmärrän.Tulee pahamieli kun itse ei päässyt ja ex vies nykyisen.Tulee oo et "vie" sun ystävät :( Mut pienet itkut aina parantaa edes vähän oloa! Toivottavasti tuon takia ei välit katkea niihin entisiin npureihin.

Sitten mulla pitäis olla tosi hyvä mieli, koska oon parkunut koko aamun :hug:
En mä usko, että välit ikinä menee kokonaan pilalle, mutta toki kaikki muuttuu. Me oltiin aina ennen päivittäin tekemisissä, tehtiin ruoka yhdessä, hoidettiin ristiin-rastiin lapsia, keitettiin kahvit yhdessä, lenkkeiltiin, tehtiin pihatyöt yhdessä, käytiin aikuisten kesken baarissa, vietiin vuorotellen lapsia kaiken maailman Puuhamaihin jne. joutsenlammelle, puistoon ja vaikka mihin.

Mutta jos ne naapurit on ex-miehisikin ystäviä niin mikseivät sitten exän uuden tyttöystävän aivan kuten olisivat myös sun uuden miehen?Mun mielestä aikaa menee vaan hukkaan,jos periaatteen vuoksi ei suostu ystävystymään uusien ihmisten kanssa.

Jos ne naapurit eroais ja se mies tulisi uuden tyttöystävänsä kanssa kahville sun luo ja nainen osoittautuisi ihan mahdottoman mukavaksi niin todellako silti kieltäytyisit olemasta hänen ystävänsä vain koska on olemassa jokin "lojaalius-sääntö"?Siinä vain menetät sen entisenkin ystävän jos et osaa hyväksyä hänen uutta elämäänsä.

No, tottakai saa olla kavereita, mutta olen sitä mieltä, että kyllä se mua saa riepoakkin.
Mä en olisi ystävä sellaisen kanssa, joka on aiheuttanut valtavan määrän pahaa mieltä mun ystävälleni. Ei se ole kiinni siitä, hyväksynkö mä jonkun uuden elämän vai en.

Yhteistyössä