Mikä neuvoksi tähän (raskausvaivaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Siis mä herään nykyään aina aamuyöllä nälkään vaikka mitä olisin illalla syönyt. Ja pakko on syödä, muuten ei pysty jatkamaan unia ja herkästi tulee oksennus jos nälkäisenä liian kauan koittaa nukkua. Onko pakko vaan herätä syömään? Ei jaksaisi kun kuitenkin herään aina muutaman tunnin nukahtamisen jälkeen vessaankin, ja kerran selkäkivun takia, niin alkaa aika katkonaiseksi yöunet jäämään.

Ota jotain myslipatukkaa tms.+ juotavaa sängyn viereen niin ei tartte keittöön asti mennä.

Tämä heräily on elimistön tapa totuttaa sut tuleviin yöheräilyihin vauvan kanssa.

No tollasta se raskausaika valitettavasti usein on :) Kroppa valmistautuu entistä katkonaisempiin uniin sitten raskauden päätyttyä. odotat ilmeisesti esikoista?

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Siis mä herään nykyään aina aamuyöllä nälkään vaikka mitä olisin illalla syönyt. Ja pakko on syödä, muuten ei pysty jatkamaan unia ja herkästi tulee oksennus jos nälkäisenä liian kauan koittaa nukkua. Onko pakko vaan herätä syömään? Ei jaksaisi kun kuitenkin herään aina muutaman tunnin nukahtamisen jälkeen vessaankin, ja kerran selkäkivun takia, niin alkaa aika katkonaiseksi yöunet jäämään.

Oli se pakko syödä ympäri vuorokauden. Muutenkaan ei voinu syyä paljoa kerrallaan. Vessaan kun muutenkin heräsin monesti niin jollain kertaa hipsin jääkaapin kautta. Rehti nälkä oli yölläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Ota jotain myslipatukkaa tms.+ juotavaa sängyn viereen niin ei tartte keittöön asti mennä.

Tämä heräily on elimistön tapa totuttaa sut tuleviin yöheräilyihin vauvan kanssa.

Ei mulla mikään myslipatukka auta, vaan jotain raskaampaa on saatava, esim. voileipä ja hedelmä. Jos syö vaan vähän, niin nälkä oikein kovenee.

Yhteistyössä