Mikä SUN miehessä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma-73

Aktiivinen jäsen
29.08.2005
3 230
0
36
Porvoo
Mun miehessä ärsyttää

- ei tee kaikkia asioita automaattisesti vaan joutuu sanomaan erikseen(esim.pojan iltapala/pesut)

- kun suuttuu niin aloittaa mykkäkoulun ja vastailee vaan örisemällä(sangen raivostuttavaa)

Tuossa pari. Listatkaahan omien miestenne ällötapoja.

Onhan niitä moniakin asioita, mistä sille huomautan, mutta ihan kaikkein eniten ärsyttää se, että se kehtaa huomauttaa mulle jostain puutteestani. Jotenkin sitä joka kerta ällistyy, että eikö se pidäkään mua täydellisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Mun miehessä ärsyttää

- ei tee kaikkia asioita automaattisesti vaan joutuu sanomaan erikseen(esim.pojan iltapala/pesut)

- kun suuttuu niin aloittaa mykkäkoulun ja vastailee vaan örisemällä(sangen raivostuttavaa)

Tuossa pari. Listatkaahan omien miestenne ällötapoja.

-jättelee sukkiaan joka paikkaan
- sanoo käyvänsä yhdellä nii menee aina pitkällä kaavalla
- ei osaa laittaa astioita koneeseen
- jos on pikkulusikat loppu laatikosta ja konees olis puhtaita nii ei ota sieltä vaa laatikosta ison lusikan kahvikuppiin.
- jos katotaan leffaa ja joku alkaa siin vaikka itkee esim. mies, nii miehe on pakko vinoilla siit joka kerta..
- ei voi kääntää housuja väärinpäin ku laittaa ne koriin vaikka oon sanonu sen 100x
- kun laittaa pyykkiä kuivumaan nii ne on ihan päin persettä joka ikinen kerta
yms...

se että jos se pyytää jotain niin se oottaa että tekisin sen heti. mut jos mä pyydän jotain niin kerkeen pyytää kaks kolme kertaa ja teen lopulla ite. ei toki aina ole tällänen.

ja tällänen tyhjän päivänen ärsytys, joka ehkä huvittaaki välillä.. nimittäin äijä lukee akua ja hörisee itekseen sille lehelle tai taskarille. ja ei kuule niin mitään mitä sille juttelee. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Ei mun tarvii listata, kun sä listasit jo!

Paitsi..

- jättää sukat aina sängyn viereen, eikä muista viedä aamulla pesuun

meilt löyty aamulla ne KEITTIÖN PÖYDÄLTÄ!!!
dissaa.gif

Tällä hetkellä se ettei kuuntele mun asioita mutta höpisee omat kuulumisensa kyllä |O |O |O

Eikä laita paikoilleen tavaroita joita mm. ipanat on pudotelleet lattialle, tai joiden putoamista ei ite huomannu. Siis voi olla vaikka polkupyörä keskellä kulkuväylää, sitä ei voi siirtää vaan harpotaan yli. :headwall:

-sukat on mytyssä (pallona) likapyykkikorissa, ällöttää avata niitä
-ostohimo "mulla on tilillä 800e ja huomenna tulee 1500e, voisin ostaa telkkarin. Tai uuden tietokoneen." "Pitäisköhän hankkia jo uus auto?" :headwall:

Ottaa sukat pois jalasta kääntäen ne samalla väärinpäin, eikä käännä niitä oikeinpäin ku vie pyykkiin. Kaikki koirankarvat onki sitten pesun jälkeen nätisti jemmassa siellä sukassa, jos en minä niitä käännä ennen koneeseen laittoa. ARGH!!!! Ja sanonu en oo ku tuhat kertaa asiasta, jospa vielä kerran sanoisin...

Tällä hetkellä ärsyttää nämä asiat:
- Pyysin laittamaan muutaman ohjelman nauhoittamaan, kun en sillä hetkellä ehtinyt niitä katsomaan.. arvatkaa vain laittoiko?
- Olen pyytänyt jo muutaman kerran, että tulisi auttamaan pyykkien kuivumaan laitossa..taaskin sillä on ihan vaikkuset korvat :laugh:

Meillä harrastaa myös mykkäkoulua,jättää mut aina viikonloppuisin yksin lasten kanssa,tuhansia ärsyttäviä piirteitä,mutta osaa olla myös todella hellä ja ihana.Vaikeaa siltikin kun itse haluaisi parempaa mieheltänsä ja ratkasu on aina vaikea. :attn:

hänen tapansa luikahtaa ulos rappaamaan autojaan, edes ilmoittamatta siitä mitään. Nytkin ollut vajaa pari viikkoa komennuksella ja kuinkas ollakaan pihalla viihtyy rakkaan autonsa kimpussa
kita.gif

• mitään ei osaa tehdä erikseen pyytämättä
    pyytää minua tekemään kaiken
    Ei voi tehdä mitään asiaa kunnolla loppuun
    Jos mie oon jostain asiasta huolissaan, niin sanoo vaa et kyl kaikki menee hyvin
    hikoilee ihan liikaa nukkuessaan
    ei uskalla sanoa isälleen vastaan
    aina vanhemmillaan käytyään tulee isänsä vanhoissa kalsareissa/sukissa kotiin
    telkkarin pitää olla aina päällä
    huomauttelee esim. et lakanat pitäis vaihtaa tai siivouskomero on sotkuinen, vaihtais tai siivois jos häiritsee!!!

Hmm.... Miks ihmeessä mä rakastan sitä?!?!? No rakastan kuitenkin enemmän kuin mitään :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Niin ja sellanen, että kertoo kyllä omat juttunsa suurella innolla ja olettaa, että muakin kiinnostaa(esitän toki kiinnostunutta), mut kun mä alan kertoa jotain niin lukee jotain/kattoo töllöä... :(

Samaa tekee mun mies. Argh! Toinen vielä ärsyttävämpi tapa sillä on heittää märkä pyyhe sängyn päälle ja aina mun puolelle. Kiva sitten mennä illalla nukkumaan, kun koko mun puoli sängystä märkä. |O

Yhteistyössä