Mikä sua ärsyttää muiden pukeutumisessa/pahimmat tyylivirheet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alas singutetut housut ja hameet- sellaisetkin mallit joiden kuuluisi olla oikealla vyötäröllä eikä lonkkaluitten päällä. Etenkin nuoret naisimmeiset eivät osaa pitää alaosiaan muuta 'luntioonten' päällä. Ai vyötärölle? :O Näähän ON vyötäröllä :O *sinkuti sinkuti, kiskotaan alemmas*

Ja sitten istutaan tai kyykytään ja *sinkuti sinkuti, nyhdetään ylemmäs ettei persvako hymyile*

Jos yks pitää valita niin ne on nämä hissihousut.

Mie olen tommonen liian pieniin vaatteisiin pukeutuja!! Sen takia että uusia en osta ennenkun laihdun... Siihen on nyt menny vähän liian pitkään mutta koittakaa kestää :) Se motivoi kummasti kun ei ole kun yhdet (vanhat) farkut ja pari paitaa mitä voi pitää.

[QUOTE="Tiina";24075077]Eipä juuri mikään ärsytä, ihmetyttää lähinnä. Mutta mitäpä muut tykkää mun tämänpäivän asusta: leggarit ja paituli :)...[/QUOTE]

Tykkään :)

Hiihtarit ja vyölaukku on kyllä kamalia.:D Mut harvemmin niitä kyllä enää näkee onneksi. Toisaalta, olihan toi vyölaukku hirveen kätevä.:D (...)

Mä haluaisin hiihtarit. :D Viimesyksynä aasiassa matkustellessa esim. singaporesssa näky nuorilla naisilla ja tytöillä hirveästi hiihtareita, mutta ne oli sellasta ohuempaa leggingsimäistä kangasta eikä mitään paksua puuvillaa. Vyölaukkuun en usko vielä olevani valmis, korkeintaan voisin pakotettuna käyttää Mulberryn Bayswater belt bagia ja sitäkin voi käyttää muutenkin kuin vyötäröllä. ;)

images

Ärsyttääkö teillä aivan oikeasti sellainenkin asia, mitä jollain toisella (vieraalla ihmisellä) on päällä?

En ikinä ole käsittänyt, miksi pitäisi ärsyyntyä toisen (varsinkin oudon) vaatetuksesta.
Toki voin huomata, että jonkun vaatetus on hullu tai hauska tai mitä tahansa, mutta siihen se jääkin. En niin paljoa jaksa kiinnostua, että ärsyyntyisin. :flower:

(tästä syystä en ole koskaan tajunnut palstan "leggarit on ihan hirveet"-avauksia)

Mua ei oikeestaan ärsytä vaan lähinnä ihmetyttää. Esimerkkinä just joku raidallinen paita, kukallinen hame ja pinkit sukat ruskeissa ballerinoissa!? siis eikö jotkut ihmiset katso peiliin vai eivätkö he näe, etteivät jotkut vaatteet vaan sovi yhteen?! Ja liian pienet vaatteet on kamalia. Jos paita on hieman löysä mahan kohdalta niin ei huomaa niitä makkaroita jotka näkee heti jos paita on pinkeä kuin makkarankuori.

Se kun topin alta pilkottaa eriväriset rintaliivit. Eilenkin oli joku tyttö kassajonossa valkoisessa painijaselkätopissa ja alla komeili harmaat kauhtuneet rintaliivit joiden olkaimet oli kierossa kuin korkkiruvit.

Alusvaate on muiden vaatteiden alla käytettävä vaate, se on minun mottoni. Ei mua kiinnosta kenenkään lorton tissiliivien tai stringien väri, saati teinipoikien kalsarit puolivälissä persettä.

että eikö jotkut tajua mikä heille sopii ja mikä ei...

*Liian pienet vaatteet, tää koskee niin sitä kokoa xs ku xxl
*Persevakoon menevät housut
*Vartalotyypilille sopimattomat vaatteet... Esim. jos on riipparit niin mikään syvään uurrettu v-kaula-aukkoinen toppi ei imartele :x

mustakin varmaan liian pieni vaatetus liian isolla naisella(niihin vaatteisiin liian iso).
On vaan niin tukalan näköistä kun semmonen 100kg rajan aikoija sitten rikkonut täti survoutuu pieneen kesätoppiin ja shortseihin,ja alimmat mahamakkarat on paidan ulkopuolella:(

[QUOTE="vieras";24075045]no ei juuri mikään. Kukin pukeutukoon tyylillään. Jos jotain pitäisi mainita, se olisi alipukeutuminen häihin ja muihin juhliin tai ravintoloissa aivan liian paljastava vaatetus. Harvemmin tuo jälkimmäinen ärsyttää - säälittää tai naurattaa enemmänkin.[/QUOTE]

No näin, koitin oikeen miettiä, että mikä ärsyttää, mutta en oikeen vissiin jaksa ärsyyntyä muiden pukeutumisesta. :)

Jos kerran legginsit ovat kauheita niin ovatko tunikatkin? Vai minkä kanssa niitä käyttäisi? Kun ovat yleensä niin lyhyitä että alkkarit vilkkuvat jos ei mitään ole alla, ja jos on kuuma päivä niin ei viitsisi housujakaan laittaa. Sukkahousut eivät todellakaan sovi.

Silloin kun minulla on pitkät housut niin pidän sukkia balleriinoissani, sukat ovat lähelle kenkien ja housujen väriset. Ei näytä minusta pahalta. Silloin jos on lämpimämpää, jätän sukat pois.

Käytän myös minishortseja vaikka jalkani eivät ole kaikkein kauneimmat, mutta luulenpa että olisin vielä hirveämmän näköinen jos olisin punainen ja hikinen kuumuudesta =)

Ja kaikkein pahin, olen alkanut käyttää HOUSUHAMEITA! Kun ostaa oikeanlaisen, se näyttää ihan hameelta, ja etuna on että voi käyttää tuulisellakin säällä ilman että pitää naurettavasti pitää helmoista kiinni ettei käy Marilyn Monroet.

Silti pukeudun mielestäni tyylikkäästi :)

Ei mua oikeesti muiden vaatteet häiritse. Vähän outoa mun mielestä häiriintyä jonkun toisen vaatteista tai olemuksesta. Ihmetyttää kumminkin jos jollain on liian lyhyet housut tai että vaatteet on liian pientä kokoa. Sekin ihmetyttää, että jollain liivit painaa selkään semmoset toiset tissit. Jotkut vaatteet näyttää typerältä, mutta ei ne silti häiritse tai pilaa päivää.

Mun vaatteet saattaa häiritä monia, kun monet nyt vaan häiriintyy kaikesta epäolennaisesta. Mun suosikki on lyhyet farkkushortsit ja niiden kanssa iloisen raidalliset sukkahousut ja korkokengät.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Mä tunnen myötähäpeää niiden ihmisten puolesta, jotka ei osaa yhtään päivittää tyyliään muodin ja oman kropan muuttumisen mukaan. Enkä tosiaankaan tarkoita, että pitäisi olla pintamuodin orja, hyvähän se on, jos on oman tyylinsä löytänyt. Mutta onko vaatteiden, kampauksen ja meikin pakko olla ihan tismalleen samanlaisia nyt kuin 20 vuotta ja 40 kiloa sitten?

Jos nainen omaa isot, riippuvat rinnat ja pallomahan, niin aika järkyttävää on suosia halterneck-toppeja ja -mekkoja, jotka ovat leikkaukseltaan juuri rintojen alta leveneviä. Käytännössä ne painavat rinnat roikkuvat sitten omissa pusseissaan tuossa navan kohdalla keskellä omppumahaa. Siitä on se seksikkyys kaukana, vaikka käyttäjä itse ehkä niin luuleekin...Tulee sellainen olo, että voi, kun tuo ihminen tajuaisi peittää itsensä.

Yhteistyössä