Mikä meritys on naisten pukuhuoneella jos pitää käydä vessassa pukemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakupelle.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nakupelle.

Vieras
Käyn naistenkuntosalilla ( jäsenenä vain siis naisia) ja pukuhuoneessa olen huomannut että suurin osa naisista joko käy laittamassa vaatteet vessassa tai pukee sillai pyyhkeen alle vaatteet. Minä ihan reippaasti vaan kuivailen ja laitan vaatteet kun kyseessä on kuitenkin naisten pukuhuone. Mä en ymmärrä miksi arastella,samanlaisia läskejä ja arpisia siellä ollaan ja naisia kaikki. Harva siellä käy edes suihkussa..ei voi tajuu.

otan kantaa vaan tuohon suihkujuttuun: mie en käy suihkussa sielä koska yleensä meen suoraan miun vanhempien luo suihkuun ja saunaan. ja miksi näin? noh, saan olla sen KOKO tunnin siellä salin puolella ja kaikki aika on miulla kortilla.

monesti mie saatan vaihtaa vaatteet jo töissä ennenku lähen pois. silleen säästän taas aikaa ku ei tarvihe siellä salilla vaihtaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
En ole koskaan huomannut kenenkään käyvän vessassa vaihtamassa vaatteita, mutta en kyllä erityisesti kiinnitäkään huomiota muiden pukeutumiseen.

En minäkään. Täällä kaikki vaihtaa vaatteensa mielestäni ihan reilusti pukuhuoneessa, tai sitten en ole vaan huomannut, jos joku luimistelee jossain vessassa.

Täällä kyllä kaikki riisuu ja pukeutuu pukuhuoneessa. Ilmeisesti siellä on vaan tullut tuollainen tapa. Itse käyn suihkussa vasta kotona. Säästyy aikaa ja vaivaa kun ei tarvi raahata tavaroita mukanaan.

Yhteistyössä