Mikä siinä on että korvakipu tulee aina yöllä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Vajaa 4v heräs ja valittaa korvaansa. Eli tulehdus se siellä varmaan jyllää.
Ensin oli flunssa ja tässä sitten se lopputulos.

Nyt vaan täytyy miettiä miten aamuun asti, omasta kokemuksesta tien että korvakipu on kipeä :/

Tulis joskus aamulla lääkäripäivystyksen aikoihin..

Joku täällä mulle neuvo että laittais valkosipulia silppuna korvan päälle ja joku kypärämyssy siihen vielä, saattais auttaa tulehdukseen. Ja laita tyyny patjan alle, niin voi sängyssä ehkä nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Joku täällä mulle neuvo että laittais valkosipulia silppuna korvan päälle ja joku kypärämyssy siihen vielä, saattais auttaa tulehdukseen. Ja laita tyyny patjan alle, niin voi sängyssä ehkä nukkua.

Tää muute toimii oikeasti. Valkosipulia vaikka pienen harsopalan sisään ja tiukka kypärämyssy päähän ja harsosipulimytyt sinne korvan päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Tää muute toimii oikeasti. Valkosipulia vaikka pienen harsopalan sisään ja tiukka kypärämyssy päähän ja harsosipulimytyt sinne korvan päälle.

Se olit varmaan sä :D

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Seuraava probleema..Mistä mä löydän kypärämyssyn :o ?

Hurautat äkkiä saumurilla... tai leikkaa jostain vanhasta trikoopaidasta (omasta) hiha ja tee siihen kasvoille aukko ja kumpparilla päänpäältä kii.
Kyllä hätä keinot keksii.

Yhteistyössä