Alkuperäinen kirjoittaja olka:Sä et oo sisäpiiriä koska sisäpiiriläiset ei tykkää susta vaan yleensa nauravat jankkaamisellesi.
No voi kiitos. :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olka:Sä et oo sisäpiiriä koska sisäpiiriläiset ei tykkää susta vaan yleensa nauravat jankkaamisellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä sanoisin että siihen kuuluu ne jotka saa vastauksia ketjuihinsa olipa otsikko mitä vaan.
No tuolla perusteella mä en sitten kuulu sisäpiiriin, kiitos.![]()
saathan sä. millon viimeks oot tehny ketjun mihin ei tullu yhtäkään kommenttia?![]()
Taisi olla eilen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround
Ääh, älkää esittäkö tyhmempiä kuin mitä ootte, jokainen tietää mitä sisäpiiri- -käsitteellä tarkoitetaan![]()
En mä halua olla mitään sisäpiiriä jos se tarkoottaa toisten peesailua aiheesta kuin aiheesta eli ei ole omaa mielipidettä. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap:lla tuli hätä kuuluuko hän vai ei niin piti ihan alotus tehdäja ikää oli???
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olka:Sä et oo sisäpiiriä koska sisäpiiriläiset ei tykkää susta vaan yleensa nauravat jankkaamisellesi.
Mä muotoilisin niin, että on sisäpiiriläisiä, jotka toisinaan huomauttavat Scarlettille että jankuttaisi vähemmän. Mut on niissä sisäpiiriläisissä silti Scarlettin "kavereitakin", esim. fjonga.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sisäpiiri on ne, jotka kuuluu Sisäpiiri-kerhoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround
Ääh, älkää esittäkö tyhmempiä kuin mitä ootte, jokainen tietää mitä sisäpiiri- -käsitteellä tarkoitetaan![]()
En mä halua olla mitään sisäpiiriä jos se tarkoottaa toisten peesailua aiheesta kuin aiheesta eli ei ole omaa mielipidettä. :snotty:
Joopa joo :headwall:
Eri mieltä voi ja saa olla, JANKUTTAMINEN ja iänikuisten fraasien hokeminen ei ole mielipide vaan pelkästään ärsyttävää ja vähä-älyistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sisäpiiri on ne, jotka kuuluu Sisäpiiri-kerhoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aha, Scarlett olet sitä mieltä siis ettei edellä mainituilla nikeillä eli sisäpiiriläisillä (bv, sirkkis, fjonga, jne.) ole omia mielipiteitä vaan ne vaan peesailee toisiaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vakkari:Hanki kuule Scarletti elämä jostain muualta(kin) kuin täältä palstalta. Ei se tee sinusta sisäpiiriläistä että tunget nenäsi sellaiisiinkin keskusteluihin, jotka eivät otsikkonsa puolesta kosketa sinua mitenkään. Eipä hiukan paista läpi, että HALUAISIT kuulua tähän paljon puhuttuun sisäpiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vakkari:Eipä hiukan paista läpi, että HALUAISIT kuulua tähän paljon puhuttuun sisäpiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround
Eri mieltä voi ja saa olla, JANKUTTAMINEN ja iänikuisten fraasien hokeminen ei ole mielipide vaan pelkästään ärsyttävää ja vähä-älyistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen sisäpiiri?![]()
Suosittelen lämpimästi työelämään palaamista, jos yhtään alkaa tuntumaan 2+ sisäpiiriläiseltä....
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:Scarlett, miks oot alkanu yhtäkkiä kirjottamaan murteella? Rasittavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto sisältä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround
Oikeat sisäpiiriläiset eivät peesailee ketään, Joskus vain toisiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen sisäpiiri?![]()
Suosittelen lämpimästi työelämään palaamista, jos yhtään alkaa tuntumaan 2+ sisäpiiriläiseltä....
No sitä mäkin tässä ihmettelen, että mikä se sisäpiiri on.Ja millä perusteella joku siihen kuuluu, kun jonkun mielestä joku kuuluu ja toisen mielestä taas ei kuulu. Ota nyt sitten selvää taas.
![]()