Mikä se palstan kuuluisa sisäpiiri on ja ketä siihen kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1443926

No tuossa ketjussa et ainakaan kirjoota, etkä väännä niin leviästi kuin nykyään. Onhan tuo jo kuukauden takaa, tuo ketju :D

Häh? Mä olen kyllä kirjoottanut näin jo pidemmän aikaa, usko tai älä. Kauhia stressi pitää nyt vetää tästäkin asiasta. :o :laugh:

No tuossa ketjussa et ainakaan kirjoota, etkä väännä niin leviästi kuin nykyään. Onhan tuo jo kuukauden takaa, tuo ketju :D

Jep, murteesta ei tietoakaan! :D Ja äsken niin leveili, että on varmasti kirjoittanut jo monta kuukautta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:

Jep, murteesta ei tietoakaan! :D Ja äsken niin leveili, että on varmasti kirjoittanut jo monta kuukautta. :)

:laugh: :laugh: tarvisko jonku hankkia elämä :laugh:

Kun ei muuta enää keksitä niin sitten ruvetaan aukomaan päätänsä kirjootustyylistä! :laugh: Pahimpia pohjalaisuuksia yritän hillitä aivan teidän takia, mutta kyllä tämä lipsuu koko ajan enemmän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:

:laugh: :laugh: tarvisko jonku hankkia elämä :laugh:

Eeeeiiii toki..... :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Häh? Mä olen kyllä kirjoottanut näin jo pidemmän aikaa, usko tai älä. Kauhia stressi pitää nyt vetää tästäkin asiasta. :o :laugh:

Ei se uskon asia ole, kun sen voi kuka vain tarkastaa lukemalla sun kuukauden-parin takaisia juttujasi.

No ei tämä ole eka kerta kun väität jotain joka osoittautuu puppupuheeksi kun vähän hakua käyttää. Mutta sähän jankutat vastaan joka tapauksessa sähän et ikinä voi myöntää ollees väärässä.

Ei se uskon asia ole, kun sen voi kuka vain tarkastaa lukemalla sun kuukauden-parin takaisia juttujasi.

No ei tämä ole eka kerta kun väität jotain joka osoittautuu puppupuheeksi kun vähän hakua käyttää. Mutta sähän jankutat vastaan joka tapauksessa sähän et ikinä voi myöntää ollees väärässä.

Huoh, mä en jaksa vääntää sun kanssa asiasta josta mä tiedän kuinka se on. Muut sanokoot just mitä lystää.

Huoh, mä en jaksa vääntää sun kanssa asiasta josta mä tiedän kuinka se on. Muut sanokoot just mitä lystää.

:laugh: no parempi niin, ettet jaksa kun ihan sun OMAT aiemmat kirjoitukseskin sotii sun tän hetkisiä väitteitäs vastaan -mites väännät mustasta valkoisen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä sanoisin että siihen kuuluu ne jotka saa vastauksia ketjuihinsa olipa otsikko mitä vaan.

Ai jaa? No ton teorian mukaan sit mäkin kuuluisin sisäpiiriin, mut tuskinpa vaan. Ja tiedoksi vaan kaikille, ei haittaa sitten yhtään. :D

Sisäpiiri pyörii ;)
hali_sisapiiri.gif

Antakaas kun täti opettaa :). Aiemmin, kun vielä palstailin oikein ahkerasti, niin olin muiden mielestä milloin sisäpiiriläinen, milloin ärsyttävin palstalainen, milloin mukavin ja milloin mitäkin. Oli myös usein aloituksia, jossa joku kysyi suoraan multa jotain, eli siis itse otsikossa oli "Turkilmas" sitä ja tätä. Ja jos jossain mielenhäiriössä olin muutaman päivän pois palstalta, niin täällä jo ehdittiin ihmetellä että missä olen.

Olen nyt jo pidemmän aikaa vähentänyt tietoisesti palstailua ja reilun parin kuukauden ajan olen viihtynyt täällä entistäkin vähemmän. Saatan toki edelleen lähes päivittäin tänne jotain kommentoida, mutta useimmiten viihdyn koneen ääressä pienen tovin ja jatkan sitten taas jotain muuta. Ja syynä ihan vaan se, että täällä landella on vähän hemmetin hidas tää meidän nettiliittymä :D.

No nyt onkin niin, että tänne on tullut hirmuisesti uusia palstailijoita jotka on itselle täysin vieraita. Kukaan ei kaipaa ja milloin missäkin pinoissa meikäläinen huutaa poissaolollaan. Moni ihmettelee että kuka hemmetti on Turkilmas ja vielä enemmän että kuka on Peikkis :D.

Tämä ei todellakaan pienimmässäkään määrin haittaa tai harmita. Mutta selittää kyllä että ketkä on ihmisten mielestä niitä sisäpiiriläisiä tai palstajulkkiksia. Ne on niitä jotka tänne kirjoittaa paljon ja viettää täällä paljon aikaansa. Siksi ne jää ihmisten mieliin.

**ja siis pakko vielä painottaa että en siis koe negatiiviseksi asiaksi jos paljon palstailee. Olenhan niin itsekin tehnyt ja mielelläni edelleen välillä pitäisin kunnon palstailusessiot jos vaan kone pelittäisi :D **

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä nyt ainakin tunnun tänään jonkun harmaan mielestä kuuluvan sisäpiiriin :D :saint:

Niin kuulut, modet ei bannaneet sua räikeästä sääntörikkomuksesta, mutta joku vieraampi olisi bannattu välittömästi. Syy bannaamattomuuteen löytyy siitä, että sisäpiiri on modejen suosiossa ja suojelussa.

Alkuperäinen kirjoittaja YtteMytte:
Sinä et ainakaan siihen kuulu. Mun käsityksen mukaan. Enkä myöskään minä.

Niin ja sitten taas joku toinen väittää, että kuulun. Miten joku määrittelee jonkun kuuluvan siihen?

Aijaa? No en oo huomannu. Ei sulla oo peesaajia niin paljoa kuin noilla mun mielestä sisäpiiriläisillä. Mut täähän on mun oma käsitys sisäpiiristä.

Vartooja ainaski on sisäpiiriläinen.

No just yhdessä ketjussa joku väitti niin. Mä en ainakaan tiedä mikä se sisäpiiri on joten miten voisin siihen edes kuulua.

Sä oot semmonen ........ hangaround :D

Vähänkö repesin tuolle :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä asian nään:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä nyt ainakin tunnun tänään jonkun harmaan mielestä kuuluvan sisäpiiriin :D :saint:

Niin kuulut, modet ei bannaneet sua räikeästä sääntörikkomuksesta, mutta joku vieraampi olisi bannattu välittömästi. Syy bannaamattomuuteen löytyy siitä, että sisäpiiri on modejen suosiossa ja suojelussa.

Siis tosi "räikeä" rikkomus.. Kai huomasit tuolta nostosta, jossa on ohjeita keskustelupalstan käyttäjälle, et toistuvasta rikkomisesta vasta tulee lomaa
Siis kysehän on vaan jostain hiton koodista :laugh:

Yhteistyössä