Antakaas kun täti opettaa

. Aiemmin, kun vielä palstailin oikein ahkerasti, niin olin muiden mielestä milloin sisäpiiriläinen, milloin ärsyttävin palstalainen, milloin mukavin ja milloin mitäkin. Oli myös usein aloituksia, jossa joku kysyi suoraan multa jotain, eli siis itse otsikossa oli "Turkilmas" sitä ja tätä. Ja jos jossain mielenhäiriössä olin muutaman päivän pois palstalta, niin täällä jo ehdittiin ihmetellä että missä olen.
Olen nyt jo pidemmän aikaa vähentänyt tietoisesti palstailua ja reilun parin kuukauden ajan olen viihtynyt täällä entistäkin vähemmän. Saatan toki edelleen lähes päivittäin tänne jotain kommentoida, mutta useimmiten viihdyn koneen ääressä pienen tovin ja jatkan sitten taas jotain muuta. Ja syynä ihan vaan se, että täällä landella on vähän hemmetin hidas tää meidän nettiliittymä

.
No nyt onkin niin, että tänne on tullut hirmuisesti uusia palstailijoita jotka on itselle täysin vieraita. Kukaan ei kaipaa ja milloin missäkin pinoissa meikäläinen huutaa poissaolollaan. Moni ihmettelee että kuka hemmetti on Turkilmas ja vielä enemmän että kuka on Peikkis

.
Tämä ei todellakaan pienimmässäkään määrin haittaa tai harmita. Mutta selittää kyllä että ketkä on ihmisten mielestä niitä sisäpiiriläisiä tai palstajulkkiksia. Ne on niitä jotka tänne kirjoittaa paljon ja viettää täällä paljon aikaansa. Siksi ne jää ihmisten mieliin.
**ja siis pakko vielä painottaa että en siis koe negatiiviseksi asiaksi jos paljon palstailee. Olenhan niin itsekin tehnyt ja mielelläni edelleen välillä pitäisin kunnon palstailusessiot jos vaan kone pelittäisi

**