Mikä se palstan kuuluisa sisäpiiri on ja ketä siihen kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä asian nään:
Mä nyt ainakin tunnun tänään jonkun harmaan mielestä kuuluvan sisäpiiriin :D :saint:

Niin kuulut, modet ei bannaneet sua räikeästä sääntörikkomuksesta, mutta joku vieraampi olisi bannattu välittömästi. Syy bannaamattomuuteen löytyy siitä, että sisäpiiri on modejen suosiossa ja suojelussa.

Siis tosi "räikeä" rikkomus.. Kai huomasit tuolta nostosta, jossa on ohjeita keskustelupalstan käyttäjälle, et toistuvasta rikkomisesta vasta tulee lomaa
Siis kysehän on vaan jostain hiton koodista :laugh:

Jotkut saa lomaa jo ekastakin, mutta eihän sisäpiiriläisiä bannata

Siis ekasta koodista, minkä laittaa tänne, kun ei tiedä, et niitä ei saa laittaa?
Kerro kuka tuon takia on bannia saanut..?
Njääh, ihan turhaa vääntämistä, sattuuhan tuollasta

Siis ekasta koodista, minkä laittaa tänne, kun ei tiedä, et niitä ei saa laittaa?
Kerro kuka tuon takia on bannia saanut..?
Njääh, ihan turhaa vääntämistä, sattuuhan tuollasta

Sattuuhan sitä, mutta sisäpiiriä ei rangaista helposti. Ny lopetan näkemiin

Mä nyt ainakin tunnun tänään jonkun harmaan mielestä kuuluvan sisäpiiriin :D :saint:

Niin kuulut, modet ei bannaneet sua räikeästä sääntörikkomuksesta, mutta joku vieraampi olisi bannattu välittömästi. Syy bannaamattomuuteen löytyy siitä, että sisäpiiri on modejen suosiossa ja suojelussa.

Siis tosi "räikeä" rikkomus.. Kai huomasit tuolta nostosta, jossa on ohjeita keskustelupalstan käyttäjälle, et toistuvasta rikkomisesta vasta tulee lomaa
Siis kysehän on vaan jostain hiton koodista :laugh:

Joo, itse asiassa tämän palstan toimintaperiaatteet ovat yhtä hämärät kuin Opus dein. Älkää olko noin naiiveja.

Alkuperäinen kirjoittaja bla:
Luoja, mitä yläastemeininkiä. Scarletilla on hurja tarve kuulua johonkin in crowdiin NETISSÄ - who cares, oikeasti?

Niin, mä vain kysyin asiasta. :whistle: Mulla ei ole tarvetta kuulua mihinkään, mutta joillakin harmailla on kauhia tarve vittuilla mulle. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja bla:
Luoja, mitä yläastemeininkiä. Scarletilla on hurja tarve kuulua johonkin in crowdiin NETISSÄ - who cares, oikeasti?

Niin, mä vain kysyin asiasta. :whistle: Mulla ei ole tarvetta kuulua mihinkään, mutta joillakin harmailla on kauhia tarve vittuilla mulle. :p

Rautalankaa: sulle ollaan veemäisiä koska olet itse sellainen muita kohtaan.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii.....

Veit jalat mun suusta. Tää on NIIIIIIN älytöntä vääntöä taas, että johan sitä rupeaa itsekin miettimään, että mihin piiriin sitä kuuluu B) :xmas:.

että ihan piirille.....

Yhteistyössä