Mikä se palstan kuuluisa sisäpiiri on ja ketä siihen kuuluu?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun joidenkin käsityksen mukaan mäkin kuulun siihen, mutta en mä ainakaan tunne kuuluvani mihinkään sellaaseen.

Mun mielestä tämä on ainakin omalla kohdalla lähinnä sitä, että joidenkin kanssa vain tulee paremmin toimeen ja yhteydessä tulee oltua muutenkin kuin palstan kautta. Vaikka mä jonkun kanssa olisinkin paremmissa väleissä, niin kyllä mä silti omat mielipiteeni pidän enkä niitä muuta jonkun toisen mieliksi. Kun saa vähän sellaisen kuvan, että täällä vain muka tietyt nuoleskelee toisten perseitä jos on samaa mieltä. Ei tule päänaukojille mieleen, että voi oikiasti olla sitä mieltä. Mun ei ainakaan tarvitte nuoleskella kenenkään persettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai emmä sua laske sisäpiiriläiseksi. Mitä niitä ny on, bv, sirkkis, emmä muista nikkejä, mutta on vähän semmonen sisäpiiri kuiteskii.

Mut ku en mäkään tie mitään sisäpiirii?

No semmonen että aina ne samat nikit juttelee keskenään ja peesaa ja puolustaa.

Ai emmä sua laske sisäpiiriläiseksi. Mitä niitä ny on, bv, sirkkis, emmä muista nikkejä, mutta on vähän semmonen sisäpiiri kuiteskii.

No, mä puolustan sillon, kun mut mielest sille on tarvetta. Ei välttis ole mulle kukaan tuttu se puolustettava, tai edes mikään mun lemppari.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja YtteMytte:
Sinä et ainakaan siihen kuulu. Mun käsityksen mukaan. Enkä myöskään minä.

Niin ja sitten taas joku toinen väittää, että kuulun. Miten joku määrittelee jonkun kuuluvan siihen?

Aijaa? No en oo huomannu. Ei sulla oo peesaajia niin paljoa kuin noilla mun mielestä sisäpiiriläisillä. Mut täähän on mun oma käsitys sisäpiiristä.

Vartooja ainaski on sisäpiiriläinen.

No, mä puolustan sillon, kun mut mielest sille on tarvetta. Ei välttis ole mulle kukaan tuttu se puolustettava, tai edes mikään mun lemppari.

Mut sua puolustaa :)

Niin ja sitten taas joku toinen väittää, että kuulun. Miten joku määrittelee jonkun kuuluvan siihen?

Aijaa? No en oo huomannu. Ei sulla oo peesaajia niin paljoa kuin noilla mun mielestä sisäpiiriläisillä. Mut täähän on mun oma käsitys sisäpiiristä.

No just yhdessä ketjussa joku väitti niin. Mä en ainakaan tiedä mikä se sisäpiiri on joten miten voisin siihen edes kuulua.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä sanoisin että siihen kuuluu ne jotka saa vastauksia ketjuihinsa olipa otsikko mitä vaan.

No tuolla perusteella mä en sitten kuulu sisäpiiriin, kiitos. :D

saathan sä. millon viimeks oot tehny ketjun mihin ei tullu yhtäkään kommenttia? :whistle:

mä sanoisin että siihen kuuluu ne jotka saa vastauksia ketjuihinsa olipa otsikko mitä vaan.

No tuolla perusteella mä en sitten kuulu sisäpiiriin, kiitos. :D

saathan sä. millon viimeks oot tehny ketjun mihin ei tullu yhtäkään kommenttia? :whistle:

Taisi olla eilen. :whistle:

No just yhdessä ketjussa joku väitti niin. Mä en ainakaan tiedä mikä se sisäpiiri on joten miten voisin siihen edes kuulua.

Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround :D

Ääh, älkää esittäkö tyhmempiä kuin mitä ootte, jokainen tietää mitä sisäpiiri- -käsitteellä tarkoitetaan ;)

Sä oot semmonen wannabe-sisäpiiriläinen, tai hangaround :D

Ääh, älkää esittäkö tyhmempiä kuin mitä ootte, jokainen tietää mitä sisäpiiri- -käsitteellä tarkoitetaan ;)

En mä halua olla mitään sisäpiiriä jos se tarkoottaa toisten peesailua aiheesta kuin aiheesta eli ei ole omaa mielipidettä. :snotty:

Yhteistyössä