Mikä se oikea lastetekoikä on mistä ei tuu sanomista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Ai niin, ja tänne sai kait kirjottaa vaan 2 viestiä päivässä ettei roiku liikaa koneella ja sen takia kärsi sitten se lapsi jota ei saa pukea Reimateciin ettei se oo liin tavis. :whistle:

Just näin. Nyt tämä äiti viekin lapsensa ulos vaikka sitä oikeaa ulkoiluaikaa en ole vielä saanut tietää....
Virallinen päiväuniaikakin on vielä hakusessa..... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin pyyhkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhuus:
Ai kamalaa. Ja mä kun kerkeen täyttään nelkyt ennenko tää mun ensimmäiseni syntyy... onneks oon kuitenkin naimisissa ja meillon molemmilla vakityöt. Auttaakse yhtään?

Ei auta. Lapsestasi tulee nyt takiasi koulukiusattu. Muutenkin olet jo niin ikäloppu, ettet jaksa joitaa lastasi.

Ai niin, ja hoitoon et lastasi saa kuitenkaan laittaa ennen kuin se täyttää 3,33 vuotta. Ennen tätä aiheuttaa ennalta-arvaamatonta vahinkoa.

Kuulepas lasta ei saa laittaa ollenkaan hoitoon vieraille ihmisille KOSKAAN. Mutta silti pitää käydä töissä, ettei vaan sossupummiksi joudu. Toisin sanoen mielikuvituskaverit on hyviä lastenhoitajia tässä tapauksessa.

:laugh: mielikuvituskaverit totaalinen *reps*
Ne lapsethan piti hoitaa silleen että kun nainen on töissä, mies hoitaa ja kun mies on töissä niin nainen hoitaa ja sitten että ois tasapainoinen suhde isovanhempaan niin se mummo ja ukki vie kerran vuodessa lomalle johonkin kotimaankohteeseen ( ei missään tapauksessa etelään) ja muuten ottaa joka toisena viikonloppuna lauantai-illaksi ja jotatoisena perjantai-illaksi, ja tuovat tietty kotiin klo 20 mennessä ettei mee nukkumaanmenoaika sekaisin.
Ja vanhemmat ei saa käyttää alkoholia kuin sinä aikana kun lapsi on mummolassa, eli siinä kerkee just sen saunakaljan vetästä ja viettää sen kaks tuntia parisihdeaikaa nätisti saunoen ja syöden, saa tilata pitzan joskus.

Yhteistyössä