Se inhottava inhottava pahoinvointi, niin millä viikoilla se alkoi teillä?
Itse kun en oikein muista, saattoi olla n. rv 6 paikkeilla.
Nyt rv 6 menossa ja niin toivon, että sitä pahoinvointia ei tulis ollenkaan.
yksilöllistä kai..tai siis joka raskaus voi olla samallakin ihmisellä erilainen..
Mulla alkoi tässä raskaudessa joskus 6 viikon paikkeilla, edellisestä en muista...
Miula kuvotusta oli jo enne plussaa, joskus hituse alle rv4. Ja sit vast rv 9 tuli pariks vkoks kuvotusoloa, mut en oksentanu olleskaa. Oon päässy iha hävettävän vähällä tähä asti
Mä jo mietin että onkohan tuolla masussa kaikki hyvin kun vielä ei edes äklötä Aikaisemmissa raskauksissa olen nimittäin joutunut ihan sairaalaan asti sen pahoinvoinnin takia. Ei siinä, ihanaahan tää olis jos mitään pahoinvointia ei edes tulis, mutta tää on outoa!
Mulla alkoi 6+4 ja siitä tähän päivään asti olen oksentanut lähes päivittäin ja useita kertoja. Lisäksi muutama sairaalareissu tämän takia. Nyt viikolla 14. Helpompia aikoja odotellessa.
Kolmas rakaus jo viimäsellä kolmanneksella kohta eikä yhdessäkään oo vielä alkanu satunnaisia kuvotuksia en tähän laske, niitä nyt kun on ilman odotusaikaakin.....
Kakkosesta ei ollut varsinaista yökötysoloa, närästi vaan ihan hillittömästi.
Ykkösestä ja tästä masuvaavista oli ekat huonot olot jo ihan alkumetreillä, olisko ollu vko 4. Oikein kunnon pää pöntössä sessiot oli suunnilleen 8-13viikoilla, sitten alkoi pikku hiljaa helpottamaan.
viikon 6+ paikkeilla nyt 6+3 ja eilen oli etovaa oloa ja tänään kans ruoka on ollu viimeisenä mielessä. Tähän asti oon vetäny ruokaa tyyliin kahden edestä. Aluksi oli kauhea nälän tunne,nyt pahaa oloa...
Rv 6 alkoi ja rv 41+0 loppui, puol väliin oksensin useamman kerran vuorokaudessa, tuosta eteenpäin oli pahaa oloa ja synnärillä täytin litran mitan viimeisen kerran :x
Ekasta alkoi rv. 6, helpottui vähitellen rv.12 ja loppui kokonaan puoleen väliin mennessä. Kestokrapula on muuten tosi kuvaava nimitys sille olotilalle.
Nyt ei tullut ollenkaan. Pari kertaa muistan vähän yökkäilleeni, mut mikään ei oo edes haissut pahalle. Jee.
Ekan kohdalla taisi alkaa siinä viikon kuusi paikkeilla. Nyt taitaa olla tokassa raskaudessa viikko neljä meneillään ja jo ällöttää hajut! Mut varmistutaan nyt ensin, onko sitä vauvaa edes ja millä viikoilla oikeesti mennään.
Esikoisesta satunnaista oksentelua rv 6-10, sen jälkeen olo mitä mainioin.
Tästä kakkosesta järkyttävää oksentelua rv 6-12 ja olin tiputuksessa. Satunnaista oksentelua rv 12 -> nyt rv 28+3 ja edelleen joudun n. kerran viikossa juoksemaan vessaan :x .