mikä on teistä liian usein? kun juo, lähtee viihteelle?

Alkuperäinen kirjoittaja :
kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.

niin lisäys tähän. Olin yleensä aina autolla liikkeellä eli en ottanut mitään. Olen juonut viimeksi ennen kuopusta noin pari vuotta sitten.

kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.

niin lisäys tähän. Olin yleensä aina autolla liikkeellä eli en ottanut mitään. Olen juonut viimeksi ennen kuopusta noin pari vuotta sitten.

Minä tarkoitin että on liikaa jos joka viikonloppu juo. Ukonahan sitä voi käydä vaikka joka päivä lasten nukkumaan mentyä jos vaan jaksaa hillua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:

Minä tarkoitin että on liikaa jos joka viikonloppu juo. Ukonahan sitä voi käydä vaikka joka päivä lasten nukkumaan mentyä jos vaan jaksaa hillua ;)

Ajattelin kans korjata ku tajusin miltä tuo kirjoitukseni näyttää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:

Ajattelin kans korjata ku tajusin miltä tuo kirjoitukseni näyttää. =)

Joo kyl mä ehdin vähän kauhistua. Ja äitisi kanssa vielä :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Käyn itse melkein joka viikonloppu. Kun viikot on lapsen kanssa kotona on pakko päästä nollaamaan pää viikonloppuisin.

Sama juttu oli mulla. ukko on poissa koko viikon niin itse halusin aina läyteä jonnekkin vaikka en mitään ottanutkaan. Sai olla edes yhden illan viikossa rauhassa ja rentoutua seuraavaa viikkoa varten.

mun mies ei kyl alkais siihe et mä juoksisin joka v-loppu ja se jäis kotiin lasten kans, ei ei

Mä käyn ehkä kerran kolmessa kuukaudessa nykyään.. Paitsi jos käyn töissä (oon baarissa hommissa) En mä raski mihinkään lähtee kun mies tulee työreissulta kotiin. Ja muutenkin menen mieluiten mieheni kanssa yhtäaikaa, jos menen.

No minä vedän naamat joka lauantai, se vaan kuuluu tapoihini. Ja meillä kaksi pientä lasta. Vietän viikot niin askeettista ja kurinalaista ja kunnollista elämää että viikonloppuisin on vain pakko irroittautua siitä. Mies hyväksyy tämän koska on itse viikolla niin paljon töissä ja edustustilaisuuksissa että lapset ja koti ovat minun harteilla muulloin paitsi kun olen viihteellä juomassa viinaa lauantai-sunnuntai-välisen ajan.

Mulle on oikeestaan ihan sama miten joku oman vapaansa käyttää, olkoon sitten baarissa tai missä vaan mutta jos täytyy sammumis pisteessä olla joka viikko niin on se mun mielestä vähän liikaa.

Joku tykkää esim. v.loppuna käydä tanssimassa jne. ja juoda muutaman niin en siinä mitään pahaa nää.

Kyllä minusta on outoa että pienten lasten äidillä on tarve juoda kännit joka viikonloppu. Kannattaisi pohtia syitä siihen tarkemmin, ei se arki nyt niin kuivaa/ankeaa voi olla... Itse olen onneksi kännäilyni ja baarijuoksuni hoitanut ennen lasten hankkimista. :) Baarissa käyn muutaman kerran kuussa ystävien kanssa, mutta en koe tarvetta juoda itseäni silloin humalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

mun mies ei kyl alkais siihe et mä juoksisin joka v-loppu ja se jäis kotiin lasten kans, ei ei

Kyllä mäkin mieluummin ukon kanssa lähtisin yhdessä mutta sehän ei kotoa liiku. Se ei koskaan halua lähteä mun kans

Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Silloin on liian usein, jos lapset, parisuhde, talous tai viihteellä käyjä itse kärsii siitä.. ja se kai on tapauskohtaista..

Peesaan tätä, ja lisään, että sekin on ongelman merkki, jos ei kerta kaikkiaan voi olla lähtemättä, ts. ahdistuu hirveästi jos ei pääse lähtemään viihteelle, vaikka lapsi esim. olisi sairaana. Eli siis se oma tarve juhlia ajaa kaiken muun edelle.

Joka viikonloppu on liikaa.
Vaikka minäkin olen koko ajan lasten kanssa kotona ja mies on huitsin nevadassa viikot töissä, ni ei mulla oo mitään tarvetta lähteä "nollaamaan päätä" viikonlopun tultua.
Päinvastoin rentoudun kaikista parhaiten kotona, takkatulen ääressä, omatekoista pitsaa syöden ja koko perheen seurasta nauttien.
Vaikka viikot olenkin lasten kanssa niin käydään perhekerhossa, tapaan kavereita ym. joten silläkään ei varmaan tuota nollaus tarvetta tule.

Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Silloin on liian usein, jos lapset, parisuhde, talous tai viihteellä käyjä itse kärsii siitä.. ja se kai on tapauskohtaista..

Hyvin sanottu, mutta siltikin mielestäni perheelliselle on liikaa jos käy useammin kuin kerran kuussa.. Tarkoitan tällä baarissa käymistä ja juomista.
Kyllä ne aivot pitäisi voida nollata muullakin tavalla.

no joka viikonloppu on mielestäni aika paljon.. siis jos juo kännit tms. kyllähän vapaata voi vanhemmat ottaa kerran viikossa, mieluusti pätkiä useaminkin viikossa. mulla on lapset kerran kuussa tukiperheessä viikonlopun ja sit kun ovat siellä käyn yleensä kerran baarissa. esim nyt lauantaina on tulossa meille porukkaa, sitä en tiedä ollaanko baariin lähdössä.

Uusimmat

Yhteistyössä