niin siinähän tuo kysymys...ja ihmetteleekö teidän vanhemmat jos ja kun menette....(jos siis viette hoitoon vanhemmillenne)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
niin lisäys tähän. Olin yleensä aina autolla liikkeellä eli en ottanut mitään. Olen juonut viimeksi ennen kuopusta noin pari vuotta sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
niin lisäys tähän. Olin yleensä aina autolla liikkeellä eli en ottanut mitään. Olen juonut viimeksi ennen kuopusta noin pari vuotta sitten.
Minä tarkoitin että on liikaa jos joka viikonloppu juo. Ukonahan sitä voi käydä vaikka joka päivä lasten nukkumaan mentyä jos vaan jaksaa hillua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
Minä tarkoitin että on liikaa jos joka viikonloppu juo. Ukonahan sitä voi käydä vaikka joka päivä lasten nukkumaan mentyä jos vaan jaksaa hillua![]()
Ajattelin kans korjata ku tajusin miltä tuo kirjoitukseni näyttää. =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Käyn itse melkein joka viikonloppu. Kun viikot on lapsen kanssa kotona on pakko päästä nollaamaan pää viikonloppuisin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Silloin on liian usein, jos lapset, parisuhde, talous tai viihteellä käyjä itse kärsii siitä.. ja se kai on tapauskohtaista..
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja mä:kävin ennen joka viikonloppu. Yleensä ukko jäi lasten kans ja mutsi lähti mukaan. Nyt on eri tilanne ku oon kaikki viikonloppuillat töissä.
mun mies ei kyl alkais siihe et mä juoksisin joka v-loppu ja se jäis kotiin lasten kans, ei ei
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Silloin on liian usein, jos lapset, parisuhde, talous tai viihteellä käyjä itse kärsii siitä.. ja se kai on tapauskohtaista..