Onko minussa jotain vikaa, kun ei yhtään huvita lähteä viihteelle? Vauva on pian puolivuotias ja olen tänä aikana käynyt yhden kerran baarissa, kun kaverilla oli kolmekymppiset ja hän vaatimalla vaarti, että lähden baariin. Viivyin n. puoli tuntia... Vauva oli hoidossa mummulassa, tiesin että on turvallisessa ja hyvässä hoidossa.
Mies ehdottaa usein, että lähdettäisiin yhdessä ulos syömään tms. mutta kun mun ei yhtään tee mieli lähteä. Käyn kyllä juoksulenkeillä ja muutenkin liikun kodin ulkopuolella, enkä koe olevani masentunut. Ja viihdyn mieheni seurassa paremmin kuin hyvin
Siis ei vaan kiinnosta lähteä viihteelle ja jättää vauva hoitoon, vaikka hoito olisinkin hyvää ja luotettavaa. Onko jollakin samanlaisia kokemuksia? Kun tuntuu, että tavallisesti valitetaan sitä ettei päästä mihinkään.
Mies ehdottaa usein, että lähdettäisiin yhdessä ulos syömään tms. mutta kun mun ei yhtään tee mieli lähteä. Käyn kyllä juoksulenkeillä ja muutenkin liikun kodin ulkopuolella, enkä koe olevani masentunut. Ja viihdyn mieheni seurassa paremmin kuin hyvin