kävikö teille näin?

pieniJahentoOte

Aktiivinen jäsen
26.12.2008
1 240
0
36
poika siis syntyi pari kuukautta sitten ja lähdin tuossa yksi viikonloppu viihteelle vanhan kaveriporukan kanssa. oli ihana pitkästä aikaa meikata ja laittautua baariin niinkuin ennenvanhaan. poika siis mummolassa hyvässä hoidossa ja me menimme asuntooni aloittelemaan. sitten pikkuhiljaa tietty tuli illanmittaan poika mieleen ja mietin siis vähänväliä että jokohan nukkuu.. no, baariin päästyämme kaikki jo aikalailla humalassa(paitsi minä koska fiiliksiä ei sitten löytynytkään). tarkoitan siis sitä että vaikka kuinka odotti pääsevänsä taas viihteelle niin se ei tuntunut yhtään samalta ja ei siitä enää edes nauttinut. enää ei tee yhtään mieli edes lähteä

Mulla ei ollut lähtöfiiliksiä vuoteen lasten syntymän jälkeen. Ja nykyäänkin, vaikka lapset jo vauvaiän ohittaneet, on koko baarielämä menettänyt hohtonsa.. Muutaman kerran vuodesa riittää hyvin kavereiden kanssa ja pari kertaa miehen kanssa kahelleen.

Ei käynyt.
Tyttö oli reilusti yli 1 vee, ku lähin ekan kerran rilluttelemaan. Olin risteilyllä ja lähtiki sitte vähä lapasesta... Siinä määrin, että eksän piti tulla hoitamaan tyttöä, ku olin niin kamalassa kankkusessa. :xmas:
Onneks ei eksä ollu vihanen, naureskeli vaan.

Mä en musita että olisi käynyt.
Siis tietysti silloin pojan ollessa ihan pieni ja mun käydessä ulkona oli poika mielessä monta kertaa illan aikana, mutta tiesin että pärjää mainiosti isänsä kanssa joten käänsin vaan "bailuvaihteen" päälle ja pidin hauskaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Siis tietysti silloin pojan ollessa ihan pieni ja mun käydessä ulkona oli poika mielessä monta kertaa illan aikana, mutta tiesin että pärjää mainiosti isänsä kanssa joten käänsin vaan "bailuvaihteen" päälle ja pidin hauskaa. :D

eipä mennyt tuo vaihde tällä tyttösellä päälle :| jäi vaan ennemmin paha mieli kun kaikki nykyään niin paljon tykkää näköjään juoda (kaverit siis)

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:

eipä mennyt tuo vaihde tällä tyttösellä päälle :| jäi vaan ennemmin paha mieli kun kaikki nykyään niin paljon tykkää näköjään juoda (kaverit siis)

No höh. Jos tuntuu että seurassa on vikaa niin sitten voipi ollakin vaikeaa itse mennä mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:

No höh. Jos tuntuu että seurassa on vikaa niin sitten voipi ollakin vaikeaa itse mennä mukana.

no tosiaan kun toinen ei päässy edes sisälle yhteen baariin ja toisen sain sitten onneksi puhuttua sisälle kun tuttu vanha poke ovella ;)

Yhteistyössä