mikä on sinusta HIRVEIN tytön nimi? Entä pojan? minkä siis tiedät jollain olevan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta Nanna on ihan järkyttävä nimi (jos ei ole lempinimi). Ja Annikka kahdella koolla. Kuulostaa hölmöltä plus olen satavarma et laps saa läpielämänsä jokapaikassa korjailla et "ei Annika eikä Annukka vaan Annikka". Samoin en oikein tykkää "Jannikasta". Miksi se ei voi olla Janika yhdellä koolla :D nämä toki makuasioita ja ei nimi lasta pahenna , mutta omalleni en nuita antaisi.

Musta Nanna on ihan järkyttävä nimi (jos ei ole lempinimi). Ja Annikka kahdella koolla. Kuulostaa hölmöltä plus olen satavarma et laps saa läpielämänsä jokapaikassa korjailla et "ei Annika eikä Annukka vaan Annikka". Samoin en oikein tykkää "Jannikasta". Miksi se ei voi olla Janika yhdellä koolla :D nämä toki makuasioita ja ei nimi lasta pahenna , mutta omalleni en nuita antaisi.

Samaa mieltä osasta. Nanna on tosi ihana ja cool nimi. Annikasta paras on annica joka on tosi kiva nimi. Janika vois olla janica tai janita tai janina. Mut oon samaa mieltä ettei ikinä kahella koolla. Ihan hirveitä nimijä on sinikka, ritva, orvokki, kaarina, pirjo, liisa koska sitten on aina lissu. Hirveitä on vaikka kuinka paljon.

pojat:

Veeti ( miksi kukaan nimeää lapsensa karvanpoisto voiteen mukaan?)
Juuso (juusto)
Tommi ja Timo- niin munattomat ja lässyt nimet
Yrjö
Veli

tytöt:

Poppy-onneli ( WHAT???!)
Hunaja
Vanilija
Barbi
Shakira
Irma
Reija
Martta
Ansa
Emma

pyydän anteeksi, koska melko varmasti jonkun lapsi löytyi listalta mutta..

Mun tytön nimi on hunaja tai tarkoittaa hunajaa :) Mun nimi taas tarkoittaa mehiläistä.

Ööh, kiva että teillä on ihkut nimet, mut eihän alotuksessa sitä kysytty ja muutenkin tuon irrallisen kommentin pointti oli vähän niin ja näin.

Olen jo vastannut kysymykseen. Ja tokihan sitä jutustella saa...Ai niin, ei saanutkaan, sori :) Kaikki pitää tehdä silleen kun jollekkin toiselle sopii...Mulle ei sovi, että sä kitiset joka pikku asiasta, joten kestä mun höpinät tai poistu.

Olen jo vastannut kysymykseen. Ja tokihan sitä jutustella saa...Ai niin, ei saanutkaan, sori :) Kaikki pitää tehdä silleen kun jollekkin toiselle sopii...Mulle ei sovi, että sä kitiset joka pikku asiasta, joten kestä mun höpinät tai poistu.
Keoetahan kestää sinäkin muiden höpinöitä, myös niitä jotka eivät aina ole samanmielisiä omiesi kanssa tai saattavat hui, antaa jopa hieman palautetta.

Tyttöjen muotinimet ovat kamalia. Aada, Aava, Luka/Luca/Lukas/Lucas jne. Kiva lapselle, kun kukaan ei koskaan tiedä, mistä Aadasta tällä kertaa on kyse, kun näitä tulee vastaan joka käänteessä.

Samoin karseita ovat nimet, jotka ovat suomenkielisiä sanoja, mutta joita (ähäkutti) ei taivutetakaan kuten suomenkielisiä sanoja, esim. Ilta, Taika, Lumi, Tähti. Esim. Iltalle, WTF? Minä taivutan nuo aina kuten suomenkieliset sanatkin, sanoivat nimien omistajat mitä tahansa.

Ja sitten on kirjainyhdistelmiä, jotka ällöttävät heti. Esim. "lj", "hl", "rkk". Jos nimestä löytyy jokin noista, on nimi väistämättä karsea.

Yhteistyössä