mikä on sinusta HIRVEIN tytön nimi? Entä pojan? minkä siis tiedät jollain olevan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pojat:

Veeti ( miksi kukaan nimeää lapsensa karvanpoisto voiteen mukaan?)
Juuso (juusto)
Tommi ja Timo- niin munattomat ja lässyt nimet
Yrjö
Veli

tytöt:

Poppy-onneli ( WHAT???!)
Hunaja
Vanilija
Barbi
Shakira
Irma
Reija
Martta
Ansa
Emma

pyydän anteeksi, koska melko varmasti jonkun lapsi löytyi listalta mutta..

Viimeksi nähdyn Satuhäät-morsiamen kolmas nimi oli Arintytär. En Arina olis ottanut siitä kunniaa. Plösö, lihava, ilkeä, ketään kunnioittavaa paskaa akkaa saa hakea.. ainakin TV-ohjelmasta.

[QUOTE="vieras";22908957]Entäs Ukkopoika Merenhyrske? (taiteilijasukulaiseni). Tai Leif Segerstamin poika Selimoskar? (Siis luetaan Selim Oskar).[/QUOTE]

Selimoskarin ymmärrän kapellimestarin poikana. Lefa on digannut Selim Palmgreniä ja Oskar Merikantoa(molemmat säveltäjiä) ja halunnut heidän kunniakseen antaa pojallensa ylvään nimen... :D

[QUOTE="Karenina";22909241]Selimoskarin ymmärrän kapellimestarin poikana. Lefa on digannut Selim Palmgreniä ja Oskar Merikantoa(molemmat säveltäjiä) ja halunnut heidän kunniakseen antaa pojallensa ylvään nimen... :D[/QUOTE]
Tiedän. Sukulaisia.

[QUOTE="vieras";22909254]Tiedän. Sukulaisia.[/QUOTE]

Oi! Sulla on kadehdittavia sukulaisia! Mäkin haluaisin olla jonkun kuuluisan säveltäjän tai kapun sukulainen...mut kun ei.

Pakko lukea nämä ketjut aina läpi, varsinkin nyt kun mietitään tytölle nimeä :D

Mielestäni hirveimpiä nimiä on suurin osa J-alkuisista tytönnimistä, sekä poikien nimistä ehdottomasti Veeti ja Nico. Eräs äiti kutsui Veetiään lempinimellä Veetukka :X

[QUOTE="vieras";22903411]pitää vamaan olla menemättä naimisiin avokin kanssa tai väähintään pitää oma sukunimi koska muuten mun etunimeni on suomalainen ja sukunimi ulkomaalainen.[/QUOTE]

Mä otin miehen sukunimen vaikka etunimeni ei ole suomalainen....mua ei haittaa vaikka ovat eriparia...

[QUOTE="mä";22909146]tiitus, jessika, w-alkuiset nimet, nicoletta, emilia, veeti, leevi, miro, mico, hilma-lotta. nämä siis aivan kaameita![/QUOTE]
Ihmettelin aina, miksi Veeti on niin suosittu nimi, ja mistä se oikein tulee. Sitten luin, että on väännös Fredrik-nimestä (kun ei ole osattu lausua sitä). Ikinä en olisi antanut pojalleni nimeä Veeti, se oli vähimmäisvaatimus.

[QUOTE="vieras";22909254]Tiedän. Sukulaisia.[/QUOTE]
Arvasin kyllä syyn, mutta ihmettelin vain väliviivan puutetta. Pahoittelen, että kommenttini osui sukulaisen silmään. Se on vain minun mielipiteeni.

[QUOTE="Karenina";22909241]Selimoskarin ymmärrän kapellimestarin poikana. Lefa on digannut Selim Palmgreniä ja Oskar Merikantoa(molemmat säveltäjiä) ja halunnut heidän kunniakseen antaa pojallensa ylvään nimen... :D[/QUOTE]
Ymmärrettävää kyllä, mutta eikös mieluummin Selim-Oskar, sen olisi ymmärtänyt vaivatta heti ensi silmäyksellä. Muistaakseni äidin etunimikin kyllä kirjoitetaan ilman väliviivaa, siinäkö selitys.

Yhteistyössä