M
minulla on kamalin
Vieras
Seija on aivan kauhea nimi. Se on minun etunimeni ja olen ihan vakavissani harkinnut vaihtavani sen. Olisin mieluummin vaikka mikä muu...ammuu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
makuasioista ei voi kiistellä, mutta näistä en tykkää:
Eevi, Verna=perna, Kyllikki, Jessika= yes sika!
Aatu=hitleri, Erno, Juhana[/QUOTE
erno ei oo ees kamala, kaikki muut kyllä![]()
Musta Nanna on ihan järkyttävä nimi (jos ei ole lempinimi). Ja Annikka kahdella koolla. Kuulostaa hölmöltä plus olen satavarma et laps saa läpielämänsä jokapaikassa korjailla et "ei Annika eikä Annukka vaan Annikka". Samoin en oikein tykkää "Jannikasta". Miksi se ei voi olla Janika yhdellä koollanämä toki makuasioita ja ei nimi lasta pahenna , mutta omalleni en nuita antaisi.
pojat:
Veeti ( miksi kukaan nimeää lapsensa karvanpoisto voiteen mukaan?)
Juuso (juusto)
Tommi ja Timo- niin munattomat ja lässyt nimet
Yrjö
Veli
tytöt:
Poppy-onneli ( WHAT???!)
Hunaja
Vanilija
Barbi
Shakira
Irma
Reija
Martta
Ansa
Emma
pyydän anteeksi, koska melko varmasti jonkun lapsi löytyi listalta mutta..
Ööh, kiva että teillä on ihkut nimet, mut eihän alotuksessa sitä kysytty ja muutenkin tuon irrallisen kommentin pointti oli vähän niin ja näin.Mun tytön nimi on hunaja tai tarkoittaa hunajaaMun nimi taas tarkoittaa mehiläistä.
Ööh, kiva että teillä on ihkut nimet, mut eihän alotuksessa sitä kysytty ja muutenkin tuon irrallisen kommentin pointti oli vähän niin ja näin.
Keoetahan kestää sinäkin muiden höpinöitä, myös niitä jotka eivät aina ole samanmielisiä omiesi kanssa tai saattavat hui, antaa jopa hieman palautetta.Olen jo vastannut kysymykseen. Ja tokihan sitä jutustella saa...Ai niin, ei saanutkaan, soriKaikki pitää tehdä silleen kun jollekkin toiselle sopii...Mulle ei sovi, että sä kitiset joka pikku asiasta, joten kestä mun höpinät tai poistu.