mikä on sinusta HIRVEIN tytön nimi? Entä pojan? minkä siis tiedät jollain olevan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa kauheimpia nimiä on mun mielestä slaavinimet kuten Katja, Anja, Pirjo.. Mutta myös uudet kyhäelmät joita on paljon jo edellä lueteltukin. Kauheita ovat myös Ronja, Pinja, Sini. Pojilla Jimi, Jami, Kimi, Sami, Jani..

Uhra, Lumi, Tuisku, Myrsky, Myy, Miekka, Muna... Kaikki nnimet on joku lapsi saanut. en kyl ite laittais yhtäkään. Miettiä et ku se menee joskus kouluun tai töihin, no kai Lumi Myrsky Virtanen vois jonku lumilingon saada myytyä

[QUOTE="vieras";22902005]No onneksi sä voi väkisin vääntää noista sellaisia "erilaisia" :)
Esim:
Aura -->Aara
Verna --> Werna (onkohan tää nyt niin yleinen edes?)
Hanna --> Hana
Salla-->Zalla
Salli --> Zalli
Sini -->Zinni
Titta --> Tita
Sirja --> Zirji
Vilja --> Ruiz
Lilli -->Lelle
Pojalle
Santeri --> Zanteri
Tuukka -->Tukka
Mikko --> Wikko
Heikki --> Heiki
Miko --> Wiko
Toni --> Doni

Ja kas, heti tuli hienoja, erilaisia nimiä, joita ei muilla ole :)[/QUOTE]

Aaargh kuolen nauruun!!!

Mä en keksi mitään oikein hirveitä. Kaikissa nimissä on jotain kivaa.
Mutta, mutta... ehkä nää nyt niin yleiset L-pitoiset nimet, kuten Ella, Venla alkaa töksähtää. Niitä on kuullut jo liikaa ja kun niitä nyt on niin paljon niin tulee sellainen lälly/vaisu/imelä olo siitä L:n paljoudesta, näitä L-nimiä kun tosiaan kuulee joka puolella pienillä nykyään. Vähän sama oli J-nimissä joskus...
Alkaako kellään muulla jo L:n paljous pikkulasten nimissä "ällllöttää"? (ja anteeksi kaikille L-lasten vanhemmille, tämä ei ole henkilökohtaista eikä mihinkään yksittäiseen nimeen liittyvää)

Sen sijaan monet haukut saaneet Irmat, Pirjot, Pirkot, Pertit jne on mun mielestä ihan sööttejä nimiä X) Samoin esim. ym. Minna, Jade, Petra ja Niina on tosi kivoja ;) Näin niitä makuja on monia!

ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa toisiaan nimen vuoksi kun jo vanhemmat on näin lapsellisia.

Hirveä nimi mun mielestä olisi joku persekarva tai nänni, mutta koska sellasia nimiä suomenmaalla ei voi antaa niin ei mikään nimi jumalattoman hirveä ole. On nimiä joista en niin tykkää ja nimiä joista tykkään mutta ei ole tarvetta mitään haukkua, puhumattakaan niiden listauksesta.

Yhteistyössä