Mikä on sinun tekosyysi olla kouluttautumatta ilmalämpöpumppuasentajaksi ja tienata jopa 5000€ kuukaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Koulutus kolme viikkoa, palkka jopa 5000 €/kk – ilmalämpöpumppujen asentajista on nyt huutava pula
Tarve ammattitaitoisille asentajille on lisääntynyt entistä enemmän, kun koronaviruspandemia on vaikeuttanut opintokurssien järjestämistä."

En ymmärrä lukemaani, olen liian lihava, laiska, en jaksa pitää käsiäni ylhäällä enkä kantaa mitään, on korkeanpaikan kammo, kädet voi tulla likaisiksi........

Itseasiassa olen työurani tehnyt nainen ja kirjoitukseni on sarkasmia. Poliittisella suuntauksella ja ihmisen hedonismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

"Koulutus kolme viikkoa, palkka jopa 5000 €/kk – ilmalämpöpumppujen asentajista on nyt huutava pula
Tarve ammattitaitoisille asentajille on lisääntynyt entistä enemmän, kun koronaviruspandemia on vaikeuttanut opintokurssien järjestämistä."

Mikä on sinun tekosyy että et kouluttaudu lämpöpumpun asentajaksi?

Ala eikä työ kiinnosta itseäni. Ei kiinnosta myöskään fyysinen työ. Mulle riittää tämä reilu tonni, jonka saan käteen työttömänä. Näinä helleaikoina parempi juoda kylmää juomaa kotona kuin raataa ulkona.

Ala eikä työ kiinnosta itseäni. Ei kiinnosta myöskään fyysinen työ. Mulle riittää tämä reilu tonni, jonka saan käteen työttömänä. Näinä helleaikoina parempi juoda kylmää juomaa kotona kuin raataa ulkona.
Paljonko saa nykyään työttömänä? Eikös työtön saa vielä toimeentulotukeakin, esim. lääkkeet maksetaan, saa silmälaseihn maksusitoumuksen, sähkölaskut ja vuopkrasta ainakin osa maksetaan.. mulla eläke reilusti alle tonnin ja maksan kaiken itse.

Paljonko saa nykyään työttömänä? Eikös työtön saa vielä toimeentulotukeakin, esim. lääkkeet maksetaan, saa silmälaseihn maksusitoumuksen, sähkölaskut ja vuopkrasta ainakin osa maksetaan.. mulla eläke reilusti alle tonnin ja maksan kaiken itse.
Tarkalleen en tiedä. Itse saan työmarkkinatuen ja asumistuen. Toimeentulotukea en saa, koska omaisuutta on sen verran paljon. Noissa saamissani tuissa omaisuudella ei ole merkitystä.

Yhteistyössä