mikä on sinun suurin unelmasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ivy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on monta suurta unelmaa :D Osa on toteutunut ja osa ei varmaan koskaan toteudu. Yksi liittyy musiikkiin, moni matkustamiseen, yksi kirjoittamiseen ja yksi on ammatillinen.

Mä elän nyt jo unelmaani :) Mulla on ihan tavallinen (miten sen kukakin luokittelee) perhe ja hyvä olla.

Mutta semmonen toisarvonen toteutumaton unelma olis oma talo jossain pääkaupunkiseudun ulkopuolella...

yksi suuri unelmani on muuttaa takaisin erääseen maahan jossa jonkin aikaa olen asunut. nyt joutuu tyytymään vain lomailuihin ja elättelen toiveita että vielä joku päivä..

Saada elää pitkä ja onnellinen elämä rakastamiensa ihmisten kanssa. Tähän asti on toteutunut hyvin, mutta katsotaan sitten vanhana että kuinka onnellisia on oltu ja kuinka pitkälle on päästy :) Toki sitä onnea toivoisi muillekin, mutta oisko liikaa pyydetty esim. ikuinen maailmanrauha? No ainahan toivoa sopii :)

mä kyllä elän just unelmaani. on rakastava mies, ihanat lapset, ollaan terveitä, ja elämä on tavallista, murheet pieniä. omaa unelmien taloa rakennetaan omalle isolle tontille pienessä kylässä, jossa lapsilla on vielä kyläkoulu.

mitä vielä haluisin elämältä; sen että perhe saisi olla yhdessä mahdollisimman pitkään, ja ehkä kiva työpaikka itselle. on ihanaa katsoa miten mies lähtee iloisena työpaikalle, jossa on mukavia työkavereita.

Suurin unelma tällä hetkellä ois saada ihana työ, tai että saisin oman yrityksen onnistumaan! Työpaikka lähti alta (vaihtoi paikkakuntaa), joten tässä ollapollotellaan liiiton rahoilla toistaseksi.

Toivoisin että ei koskaan tarvisi laskea senttejä!

Tällä hetkellä suurimmat ja konkreettisimmat unelmani liittyvät siihen, että lähivuosina voitaisiin miehen kanssa ostaa asunto ja mentäis naimisiin. Sen lisäksi haluaisin äitiysloman jälkeen löytää mieleisen työn, jossa ei tarvitsisi tehdä ainakaan yötyötä.

Yhteistyössä