Sen olen jo toteuttanut.
Olen äiti :heart:
Ja vielä kolmelle rakkaalle lapselleni :heart: :heart: :heart:
Olen äiti :heart:
Ja vielä kolmelle rakkaalle lapselleni :heart: :heart: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Oma talo, mökki ja mukava vakityöpaikka. Sitten myös haluan vielä päästä matkustelemaan paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Oma talo, mökki ja mukava vakityöpaikka. Sitten myös haluan vielä päästä matkustelemaan paljon.
Ihania haaveitaPistivät niin silmään, kun nuo kaikki on minulla jo toteutuneita haaveita ;-) Toki niiden eteen on töitä tehty! Ja taidan olla jo sinua vanhempikin!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä olen siinä mielessä tylsä ihminen, ettei minulla oikein ole koskaan ollut suuria haaveita. Tai ehkä olen vaan toivonut asioita, jotka olen pystynyt saamaan suht nopeasti tai helposti, ettei niitä ole tarvinnut haaveilla pitkään.
Mutta jos nyt jonkun haaveen tässä puristaisin, niin olisi kiva saada sata uintikertaa ennen joulua (se toteutuu, ellen sairastu) ja saada ne sata kirjaa luetuksi vuoden sisällä, sekin toteutunee, kunhan saan tuon Raamatun valmiiksi.
Ja aivan akuutti haave on, että kaasuasentaja tulee tänään, siihen en voi itse vaikuttaa =)
Joku kirjoitti, että pitäähän ihmisellä olla haaveita. Minä en oikein ajattele niin omalta kohdaltani, eikä se silti tarkoita, että eläisin päämäärättömästi laahustaen tai muuta ankeaa.