G: Suurin haaveesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Oma talo, mökki ja mukava vakityöpaikka. Sitten myös haluan vielä päästä matkustelemaan paljon.

Ihania haaveita :-) Pistivät niin silmään, kun nuo kaikki on minulla jo toteutuneita haaveita ;-) Toki niiden eteen on töitä tehty! Ja taidan olla jo sinua vanhempikin!

En tiedä isoita haaveista. Tällaisia arkisempia; että lapset oppisivat kävelemään, saataisiin miehen isyysloman jälkeen työ- ja lastenhoitokuviot sopimaan yhteen, joskus sitten isompi asunto ja se koira. Että tämä tuleva lomamatkamme sujuisi mukavasti.

Ne isot haaveet suuntaisin toisaalle. Että äiti jotenkin jaksaisi ja löytäisi elämänilon takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Oma talo, mökki ja mukava vakityöpaikka. Sitten myös haluan vielä päästä matkustelemaan paljon.

Ihania haaveita :-) Pistivät niin silmään, kun nuo kaikki on minulla jo toteutuneita haaveita ;-) Toki niiden eteen on töitä tehty! Ja taidan olla jo sinua vanhempikin!

No talohaave toteutuu varmaan lähiaikoina ja paljon ole jo elämäni aikana reissannut.. mutta vielä haluan päästä maailmaa kiertämään.
Niin ja mökin haluan sitten joskus, mutta onneksi vanhemmillani on sellainen, jota voi aina lainailla. :)

Suurin haave taitaa olla että pikkukakkonen masussa syntyy kesällä terveenä. Muut haaveet taitaa olla sitten jo saavutettu. Paitsi ihanat, pienet ja tunnelmalliset, omat häät :heart:

Minä olen siinä mielessä tylsä ihminen, ettei minulla oikein ole koskaan ollut suuria haaveita. Tai ehkä olen vaan toivonut asioita, jotka olen pystynyt saamaan suht nopeasti tai helposti, ettei niitä ole tarvinnut haaveilla pitkään.

Mutta jos nyt jonkun haaveen tässä puristaisin, niin olisi kiva saada sata uintikertaa ennen joulua (se toteutuu, ellen sairastu) ja saada ne sata kirjaa luetuksi vuoden sisällä, sekin toteutunee, kunhan saan tuon Raamatun valmiiksi.

Ja aivan akuutti haave on, että kaasuasentaja tulee tänään, siihen en voi itse vaikuttaa =)

Joku kirjoitti, että pitäähän ihmisellä olla haaveita. Minä en oikein ajattele niin omalta kohdaltani, eikä se silti tarkoita, että eläisin päämäärättömästi laahustaen tai muuta ankeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä olen siinä mielessä tylsä ihminen, ettei minulla oikein ole koskaan ollut suuria haaveita. Tai ehkä olen vaan toivonut asioita, jotka olen pystynyt saamaan suht nopeasti tai helposti, ettei niitä ole tarvinnut haaveilla pitkään.

Mutta jos nyt jonkun haaveen tässä puristaisin, niin olisi kiva saada sata uintikertaa ennen joulua (se toteutuu, ellen sairastu) ja saada ne sata kirjaa luetuksi vuoden sisällä, sekin toteutunee, kunhan saan tuon Raamatun valmiiksi.

Ja aivan akuutti haave on, että kaasuasentaja tulee tänään, siihen en voi itse vaikuttaa =)

Joku kirjoitti, että pitäähän ihmisellä olla haaveita. Minä en oikein ajattele niin omalta kohdaltani, eikä se silti tarkoita, että eläisin päämäärättömästi laahustaen tai muuta ankeaa.

Jos minua tarkoitit, niin tarkoitin lähinnä itseäni (muiden ihmisten asioistahan ja ajatuksistahan en voi tietää ). Minä olen sen luontoinen, että minulla on jokin tavoitteellinen unelma/haave, jota kohden kuljen. Ei ne ole mitään suuria tai ihmeellisiä, ihan tavallisia unelmia vaan, jotka on ihan tavoiteltavissa. Mainitsemasi asiat, joita toivot, on juuri niitä joita tarkoitankin haaveilla. Ei haave tai unelma minun elämässäni ja ajatusmaailmassani tarkoita mitään suureellista tyyliin maailmanympärysmatka tahi lottovoitto.

Mä en enää haaveile lottovoitosta, yksi kenovoitto tuli ja meni ja se teki elämästä melkoisen hankalaa. Joten toista kertaa en tahdo kokea, vaikka elämäntilanne kaikkineen on nyt ihan eri.

Mutta mä haaveilen siitä että vaikka viiden vuoden päästä voitais miehen kanssa lähteä kahden jonnekin matkalle, tai porukallakin mutt sitt anopit mukaan lapsen kaitsijoiksi. :D

Ja paritalon puolikkaasta, tai omakotitalosta lähellä keskustaa ja useammasta lapsesta.

Eipä sitt juuri muusta. Ne nyt on päällimmäisenä.

Yhteistyössä