Millä alalla työskentelet ja haaveiletko alanvaihdosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 30vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 30vee

Vieras
Minä ajauduin vajaa vuosi sitten siivouspuolelle ja nyt olen oppisopimuksella,ihana työpaikka ja vuosi enää jäljellä opiskelua,mutta en halua tätä tehdä loppuelämääni,sen tiedän..Kampaajan ammatti on aina ollut se suurin unelmani,joka ei vielä ole toteutunut..

Sairaanhoitajana vanhuspuolella työskentelin kuutisen vuotta, nyt opiskelen oikiksessa. Valmistuessani olen 33-vuotias ja vihdoinkin itselleni sopivalla alalla. Opiskelu on valehtelematta välillä rankkaa, kun noita lapsiakin on siunaantunut kolme ja kuopus on vasta 2-vuotias. Päivääkään en kuitenkaan ole katunut valintaani.

Mä toivottelen jokaiselle uskallusta ja rohkeutta lähteä tavoittelemaan sitä omaa haavetta! =)

Kaupan alalla oon ollu toistakymmentä vuotta ja HALUUN POOOOIIISS!!!!!! Oon NIIN kypsä tota hommaa!!!
Puutarha-ala kiinnostais ihan kauheesti, mutta täällä päin lähin alan koulu on ruattinkielinen... Ja toki arveluttaa tos opiskelemaan rupeemises toi taloudellinenkin puoli. Ei ole helppo päätös tosta noin vaan vaihtaa alaa, ku on talovelkaa ja pienet lapset.
Onneks unelmointi ei katso aikaa eikä paikkaa :)

Olen toimihenkilönä erilaisissa toimistotehtävissä ollut jo useamman vuoden. Toiset työt ovat mukavampia kuin toiset, muttei tämä ole ominta alaani. Huomenna on pääsykokeet, josko pääsisin kokonaan vaihtamaan suuntaa. Valtiotieteelliseen haen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olen toimihenkilönä erilaisissa toimistotehtävissä ollut jo useamman vuoden. Toiset työt ovat mukavampia kuin toiset, muttei tämä ole ominta alaani. Huomenna on pääsykokeet, josko pääsisin kokonaan vaihtamaan suuntaa. Valtiotieteelliseen haen.

sä haet siis sosiaalityötä opiskelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

sä haet siis sosiaalityötä opiskelemaan?

No en todellakaan!

Laitokset

Kansantaloustieteen laitos
Kehitysmaatutkimuksen laitos
Käytännöllisen filosofian laitos
Matematiikan ja tilastotieteen laitos
Sosiaalipsykologian laitos
Sosiologian laitos
Sosiaali- ja kulttuuriantropologia
Viestinnän laitos
Yhteiskuntahistorian laitos
Yhteiskuntapolitiikan laitos
Sosiaalipolitiikka
Sosiaalityö
Yleisen valtio-opin laitos

Maatalousalalla, emäntäihminen.Taitaa olla "eläkevirka" =) .
Hoitoala oli aikanaan haaveenani mutta sitten tuli tuo isännys ja täällä ollaan. Joskus käy mielessä, että olisi kiva vielä mennä kouluun ja tehdä jotain muuta mutta eipä tästä oikeen mihinkään muualle repeä.

kaupassa ja tosiaaaaaaaan haluan pooooooiiiiissss. Onneksi ei tarvitse olla tavallisena myyjänä se vielä puuttuiskin. Ja ISOKSI onneksi pääsenkin ihan juuri pois, ei se vaan ihmisen hommaa ole!

Hoitoalalla olen ja kyllä alanvaihto kiinnostais. Joku metallipuolen koulutus kiinnostais tai sit laborantin hommat. Näillä korkeuksilla tuo työnsaanti vaan on hankalampaa niin siksi edelleen samoissa hommissa olen. Mut tosiaan joku teknisempi homma kiinnostais.

Yhteistyössä