Mikä on paras terveysside- merkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä miekin mietin, kun minulla on kokemusta vain kestositeistä. Josko jälkivuotoon ostaisi paketillisen vielä jotain nykyaikaisia siteitä! (Jossain kaapin perukoilla on 2001 vuodelta siteitä esikoisen syntymän ajoilta..).

Dailyn ohutside.
Imee hyvin ja pysyy parhaiten paikoillaan.
Ostelin erilaisia siteitä, ja totesin, etten tulevaisuudessa ainakaan libressejä ja alwayseja ostele! ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden..

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Dailyn ohutside.
Imee hyvin ja pysyy parhaiten paikoillaan.
Ostelin erilaisia siteitä, ja totesin, etten tulevaisuudessa ainakaan libressejä ja alwayseja ostele! ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden..

Totta, että imee hyvin, mutta ei tunnu kuivalle :|

vuokkoset on minusta paras. Allways hiostaa ja Libresse hiertää. Nämä siis ihan henk.koht. mielipiteitä. Kannattaa kokeilla montaa merkkiä niin selviää se itselle sopivin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Allways vai alldays? :D
Ei oo tarvinnu ostaa moneen kuukauteen kun kierukka jätti menkat kokonaan pois :D

jättääks kierukka menkat pois???? ihan uuta..

Ja et oo ikinä kuullu vai? Juu, hormoonikierukka jättää monella (ei kaikilla) kokonaan menkat pois. Tässä on nyt vuoden kierukka ollu sisuksissa ja neljä kk jo "kuivana" :laugh:

ostin joskus jenkeist always sitei (aivan sairaan hyviä), mut ne oli lähes yhtä paksuja ku lasten vaipat :laugh: mut jos ostan, niin mulle on sanottu et vain alwaysit kelpaa (tyttärelle siis), minä käytän mitä sattuu halvimmalla saada...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Allways vai alldays? :D
Ei oo tarvinnu ostaa moneen kuukauteen kun kierukka jätti menkat kokonaan pois :D

jättääks kierukka menkat pois???? ihan uuta..

Ja et oo ikinä kuullu vai? Juu, hormoonikierukka jättää monella (ei kaikilla) kokonaan menkat pois. Tässä on nyt vuoden kierukka ollu sisuksissa ja neljä kk jo "kuivana" :laugh:

juu en oo kuullu :D no mutta ompin jotain uutta tänään :)

Vuosien hyvällä kokemuksella voisin todeta että Libressen goodnight paksu, pitkä, side pitää todella runsaan vuodon hyvin hallinnassa. Ei vuoda yölläkään ohi.
Allways aiheutti allekirjoittaneelle ihottumaa. Siksi en suosittelisi sitä. Vuokkosia olen kyllä kuullut kehuttavan, en ole kokeillut.
Kannattaa toki runsaan vuodon aikana (ja tietty muutenkin ;o) ) vaihtaa side usein.