H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minusta paras kaikista on ollut tähän mennessä mitä olen kokeillut Always.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minusta paras kaikista on ollut tähän mennessä mitä olen kokeillut Always.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minusta paras kaikista on ollut tähän mennessä mitä olen kokeillut Always.
luottaisin tähän nikkiin, tietänee mistä puhuu
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Allways vai alldays?![]()
Ei oo tarvinnu ostaa moneen kuukauteen kun kierukka jätti menkat kokonaan pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Dailyn ohutside.
Imee hyvin ja pysyy parhaiten paikoillaan.
Ostelin erilaisia siteitä, ja totesin, etten tulevaisuudessa ainakaan libressejä ja alwayseja ostele! ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minusta paras kaikista on ollut tähän mennessä mitä olen kokeillut Always.
yhdyn tähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Vuokkoset ehdottomasti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Allways vai alldays?![]()
Ei oo tarvinnu ostaa moneen kuukauteen kun kierukka jätti menkat kokonaan pois![]()
jättääks kierukka menkat pois???? ihan uuta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vuokkoset on minusta paras. Allways hiostaa ja Libresse hiertää. Nämä siis ihan henk.koht. mielipiteitä. Kannattaa kokeilla montaa merkkiä niin selviää se itselle sopivin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Vuokkoset ehdottomasti!![]()
Peesi tähän. Alldays on inhottava, ku siinä on se muovikaistale keskellä heti ihoa vasten .
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Allways vai alldays?![]()
jättääks kierukka menkat pois???? ihan uuta..
Ja et oo ikinä kuullu vai? Juu, hormoonikierukka jättää monella (ei kaikilla) kokonaan menkat pois. Tässä on nyt vuoden kierukka ollu sisuksissa ja neljä kk jo "kuivana"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minusta paras kaikista on ollut tähän mennessä mitä olen kokeillut Always.
yhdyn tähän![]()
Peesaan![]()